När jag vill skriva i en viss tråd, står det att jag "har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:
Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering."
Det knepiga är att jag kan skriva i andra trådar. Hur kommer detta sig?
Jag ska ju endast skriva i ett inlägg i tråden.
Jag glömde helt bort att det finns trådar med specifika krav. Jag tänkte allra först föreslå Laidback, men där kan man ju inte ens läsa trådar.
Jag har ju inga problem när det kommer till att läsa tråden. Jag får gott nöja mig med att läsa den ett tag! Finns ju andra trådar som jag kan diskutera i.. slutspelet i elitserien t.ex.
Jag har också problem med detta, jag kan inte svara i en tråd även fast att jag har skrivit i den förut. Den är inte låst och inte flyttad heller, någon som vet vad de beror på?
Jag har också problem med detta, jag kan inte svara i en tråd även fast att jag har skrivit i den förut. Den är inte låst och inte flyttad heller, någon som vet vad de beror på?
Det är svårt att hjälpa till om du inte berättar vilken tråd och/eller forum det gäller.