2011-03-21, 08:18
Medlem
darws avatar
Jag träffar olika tjejer jätte ofta men det slutar alltid med att jag säger upp kontakten eller att det dör ut pga att jag hittar något jag inte gillar på tjejen. Det kan va utseende eller beteende vad som helst helt enkelt. Som den senaste tjejen jag dejta. Hon var riktigt snygg och då menar jag modell snygg. Hon jobbar för Nelly. Jag tyckte om henne jättemycket men likförbannat var det något jag störde mig på där också som gjorde så det dog ut. Vad vet jag inte ens själv! Är det någon annan som är likadan?
Citera
2011-03-21, 08:33
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darw
Är det någon annan som är likadan?

Jag förstår inte frågan. Frågar du om det finns flera hetrosexuella män här på forumet? Eller frågar du om det finns fler personer som ännu inte hittat "den rätta"?

Herre gud
Citera
2011-03-21, 08:58
Medlem
Herrtrosas avatar
Klickar det så klickar det. Det berömda klicket är ingenting du kan tvinga fram, hur gärna du än vill.
Citera
2011-03-21, 08:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av darw
Jag träffar olika tjejer jätte ofta men det slutar alltid med att jag säger upp kontakten eller att det dör ut pga att jag hittar något jag inte gillar på tjejen. Det kan va utseende eller beteende vad som helst helt enkelt. Som den senaste tjejen jag dejta. Hon var riktigt snygg och då menar jag modell snygg. Hon jobbar för Nelly. Jag tyckte om henne jättemycket men likförbannat var det något jag störde mig på där också som gjorde så det dog ut. Vad vet jag inte ens själv! Är det någon annan som är likadan?

Jag e precis lika dan
ser bra ut själv får vem jag vill.
Problemet att jag vet om att jag får vem jag vill
Eftersom jag vet om det, så tröttnar jag på tjejen
så förstår ditt problem
Citera
2011-03-21, 09:06
Medlem
Vad var det du störde dig på? Var det trivialt eller en deal-breaker? Är ju skillnad på om någon har lätt ticks eller inte kan tänka dig vara utan kiss-sex 4 gånger per dag.
Citera
2011-03-21, 09:39
Medlem
darws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warpfreak
Vad var det du störde dig på? Var det trivialt eller en deal-breaker? Är ju skillnad på om någon har lätt ticks eller inte kan tänka dig vara utan kiss-sex 4 gånger per dag.

Kan vara vad fan som helst, letar upp felen. Är det inget fel på henne är det något fel på hennes familj att den t.ex inte är fin nog eller något liknande som gör så att jag sticker.
Citera
2011-03-21, 11:36
Medlem
Låter kanske klyschigt men kan det möjligtvis vara så att du har problem att binda dig? Dåliga erfarenheter?

Känner igen då jag vid ett par tillfällen känt mig bättre än tjejer jag träffat men då får man tänka utanför ramarna och fundera på vad som gynnar en i långa loppet.
Citera
2011-03-21, 12:58
Medlem
Jag lever med exakt samma problem Känns mig skittaskig just eftersom man verkligen går och letar brister!! Kan vara precis vad som helst.

Varje gång tänker jag "okej nästa gång får jag fan skärpa till mig och leva med bristerna" men det fungerar inte, det liksom fastnar i huvudet och en liten liten skitsak blir så småningom gigantiskt irriterande..

Säg till om du hittar en lösning på problemet 0.0
Citera
2011-03-21, 13:04
Medlem
-HS-Guys avatar
Sluta leta brister då det skadar er själva!? Psykologen han hjälper er säkert eller terapeuten!
Måste ju bli jobbigt i längden? Låter lite som förgående talare sa:
Svårt för att binda er?
Citera
2011-03-22, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -HS-Guy
Sluta leta brister då det skadar er själva!? Psykologen han hjälper er säkert eller terapeuten!
Måste ju bli jobbigt i längden? Låter lite som förgående talare sa:
Svårt för att binda er?
Om det ändå vore så enkelt! Jag försöker verkligen. Har träffat en underbar flicka som jag verkligen rent objektivt tycker om. Ska försöka hålla ner det negativa så vi får se hur det går.
Citera
2011-03-22, 16:03
Medlem
Battery6s avatar
Du tar för seriöst på hela grejen, kärlek ska vara passion inte kalkyler. Slutar du inte leta fel hos alla du träffar kommer du vara ungkarl livet ut, ingen människa är felfri.

Jag skulle till och med säga att det är människor fel som gör kärlek intressant och roligt till att börja med! Man ska vara glad över att perfektion inte existerar för om det gjorde det skulle livet vara lika monotont som E-type.
Citera
2011-03-22, 16:19
Medlem
Citharas avatar
Kan bero på flera orsaker. Du kanske helt enkelt inte har träffat den "rätta", det klickar helt enkelt inte. Du kanske har för dålig självkänsla (man brukar ofta leta fel hos andra då), eller så är det något annat fysiskt som kanske försvarsmekanismer som bygger en emotionell mur osv.

Man kan vara "perfekt" för varandra på papper, men finns inte den rätta kemin där så spelar det ingen roll. Samma sak tvärtom, kärleken kan vara blind.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in