• 1
  • 2
2011-03-27, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diams
Hej..
Jag orkar inte med en massa oseriösa svar till att börja med. Hur som helst så tänkte jag överdosera sertralin eftersom jag vill hamna på sjukhus. Jag vill inte dö eller så. Men jag undrar vad konsekvenserna av detta kan bli?

ett hemskt trauma, dvs om du överlever.

serotonergt syndrom är vad du går till mötes. för det första så får man panik och hjärtklappning, dock av helt rätt anledning; man är döende.
Citera
2011-05-29, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diams
Hej..
Jag orkar inte med en massa oseriösa svar till att börja med. Hur som helst så tänkte jag överdosera sertralin eftersom jag vill hamna på sjukhus. Jag vill inte dö eller så. Men jag undrar vad konsekvenserna av detta kan bli?

Jag tog en överdos på Setralin i slutet på -09. Tappade balansförmågan, mina pupiller blev sjukligt stora, hackade tänder, hela jag skakade osv. Rekomenderar inte någon till att ta överdos på Sertralin, då jag fortfarande hackar tänderna vid minsta kyla eller stress (och jag har aldrig gjort det tidigare)
Citera
2017-07-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorhorunge
Jag tog en överdos på Setralin i slutet på -09. Tappade balansförmågan, mina pupiller blev sjukligt stora, hackade tänder, hela jag skakade osv. Rekomenderar inte någon till att ta överdos på Sertralin, då jag fortfarande hackar tänderna vid minsta kyla eller stress (och jag har aldrig gjort det tidigare)

Åkte du med ambulans då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in