Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-22, 12:26
  #49
Medlem
youus avatar
Eww, äckligt! Men jag har inget emot de som tycker om sånnt, alla har vi våra fantasier/fetisher.
Citera
2015-03-25, 23:00
  #50
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Hon är ett fenomen, också biologiskt. Hon har alltså druckit massor av piss och ätit massor av skit dagligen i 23 års tid och ser hur frisk ut som helst både psykiskt och fysiskt. Och så modigt att berätta om det helt skamlöst och hur hon njuter av att ha magen helt full av så mycket som möjligt från så många män som möjligt och hur hon beskriver männens skit som "kryddigare" och mer njutningsfull att äta.

Jag bumpar tråden för att hon var på tal i en annan tråd igår.


Inte ens jag tror att en person äter skit dagligen i 23 års tid.
Citera
2015-03-26, 18:10
  #51
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Inte ens jag tror att en person äter skit dagligen i 23 års tid.

Enlig egen uppgift så åt hon sin egen skit dagligen i två år för att vara riktigt säker på att alltid kunna behålla skiten i magen vid scat. Sedan kanske hon inte har fortsatt äta dagligen i 23 års tid, men hon har alltså försörjt sig på att äta skit i 23 år, så ganska frekvent har hon gjort det i vilket fall.
Citera
2015-03-26, 19:30
  #52
Avstängd
therefores avatar
Kan ni sluta bumpa den här nu? Jag är farligt nära att trycka på länken
Citera
2015-03-26, 20:11
  #53
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Kan ni sluta bumpa den här nu? Jag är farligt nära att trycka på länken

Intervjun är ju inte farlig om man är inte hyperkänslig. Hon bara berättar hur hon älskar att äta skit in i minsta detalj, och jag håller med dem som tycker att hon är modig som är så öppen. Det är en rätt kontroversiell läggning och att medge att man gör det inte bara för pengarna utan faktiskt för att man blir kåt av det är rätt extremt. Jag har i hela mitt liv bara känt en enda kvinna som var rentut sagt kåt på skit men jag tror att det mest extrema hon gjorde var att slicka på sina egna skitkorvar en gång. Det är lite extremare än rövslick och ass-to-mouth men betydligt mindre extremt än Veronicas ätande av skit.
Citera
2015-03-27, 21:34
  #54
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Intervjun är ju inte farlig om man är inte hyperkänslig. Hon bara berättar hur hon älskar att äta skit in i minsta detalj, och jag håller med dem som tycker att hon är modig som är så öppen. Det är en rätt kontroversiell läggning och att medge att man gör det inte bara för pengarna utan faktiskt för att man blir kåt av det är rätt extremt. Jag har i hela mitt liv bara känt en enda kvinna som var rentut sagt kåt på skit men jag tror att det mest extrema hon gjorde var att slicka på sina egna skitkorvar en gång. Det är lite extremare än rövslick och ass-to-mouth men betydligt mindre extremt än Veronicas ätande av skit.

Intressant.... Du får jättegärna berätta mer om denne kvinna.
Citera
2015-03-28, 02:39
  #55
Medlem
WilliamGrants avatar
jag har aldrig ätit bajs, jag tycker inte om det
Citera
2015-04-05, 11:21
  #56
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Intressant.... Du får jättegärna berätta mer om denne kvinna.

Tja...vad ska jag berätta? Slicka på sin egen skit såg jag henne inte göra men hon berättade i detalj om hur hon hade skitit på toalettpapper på golvet och slickat på skiten. Efter ass-to-mouth och efter att ha slickat min röv brukade hon se mig i ögonen med typisk "kåtblick" och säga: "Mmm, det smakar bajs!"

Det är rätt fascinerande med kvinnor som vill ha både vitt, gult och brunt av mannen. Jag vet fortfarande inte om jag gjorde rätt eller fel som fegade mig med att ge henne mina bruna gåvor annat än det närmast mikroskopiska som hon fick i sig av att slicka mig. Veronica Moser har ju som sagt aldrig blivit sjuk av det. Frågan är hur sexlivet blir när man väl har tagit det steget.
Citera
2015-04-10, 12:18
  #57
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Tja...vad ska jag berätta? Slicka på sin egen skit såg jag henne inte göra men hon berättade i detalj om hur hon hade skitit på toalettpapper på golvet och slickat på skiten. Efter ass-to-mouth och efter att ha slickat min röv brukade hon se mig i ögonen med typisk "kåtblick" och säga: "Mmm, det smakar bajs!"

Det är rätt fascinerande med kvinnor som vill ha både vitt, gult och brunt av mannen. Jag vet fortfarande inte om jag gjorde rätt eller fel som fegade mig med att ge henne mina bruna gåvor annat än det närmast mikroskopiska som hon fick i sig av att slicka mig. Veronica Moser har ju som sagt aldrig blivit sjuk av det. Frågan är hur sexlivet blir när man väl har tagit det steget.

Jag vet att vi har pratat om detta tidigare, men jag kan inte komma ihåg ditt svar. Är det inte så att Veronica Mosers dotter också spelar in scatfilmer? Jag har i alla fall hört det.
Citera
2015-04-10, 15:56
  #58
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Jag vet att vi har pratat om detta tidigare, men jag kan inte komma ihåg ditt svar. Är det inte så att Veronica Mosers dotter också spelar in scatfilmer? Jag har i alla fall hört det.

Jag vet inte ens om hon har någon dotter. Det är möjligt men inget som jag har hört om. Hon kanske är mor till Schnuckel Bea: German Scat Couple

Men troligen inte, eftersom Schnuckel Bea inte heter Moser på riktigt, vilket Veronica gör. Videon ovan är givetvis inte heller för den som lätt äcklas. En gammal gubbe skiter Bea i munnen, skiten är äkta och hon sväljer åtminstone lite. Kom ihåg att ni är varnade

Edit: han skiter henne inte i munnen, ser jag nu, men han skiter och sedan får hon slicka honom ren och gnida in sig själv med skiten. Precis efter 7:40 får hon kväljningar av skiten, troligen för att hon sväljer ner lite.

Lite ironiskt att han är slak. Får man inte upp kuken när en ljuvlig 18-åring slickar ens skitiga röv så får man aldrig upp den utan piller
__________________
Senast redigerad av Redoxreaktion 2015-04-10 kl. 16:09.
Citera
2018-02-12, 21:58
  #59
Medlem
Mycket fascinerande och likaså motbjudande. Vad jag inte begriper dock är hur det till synes inte verkar vara några problem att bli, såsom hon själv förklarar, "shitfucked" och att fylla sin fitta med bajs. Infektionsrisk? Såklart tvättar hon ju sig efteråt, men ändå? Någon som kan fylla i min saknade kunskap på riskfylldheten i ett sådant här moment?
Citera
2018-02-12, 22:07
  #60
Medlem
En fråga till er scat-fantaster: hur högt skulle ni buda om tant Moser auktionerade ut sin gamla tandborste?
__________________
Senast redigerad av P-o-beln 2018-02-12 kl. 22:11.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback