• 1
  • 2
2011-03-19, 18:25
Medlem
kuddenchristos avatar
http://www.youtube.com/watch?v=iHF_c7B1Et4

Vilken jävla äcklig kärring.
Citera
2011-03-20, 23:54
Bannlyst
Hon är MILF! Hon bör dock lägga ner bajsskiten
Citera
2011-03-21, 01:13
Medlem
crillecrilles avatar

Vet inte om jag ska skratta eller gråta efter att ha sett det där. Satan vad sjuk människa!
Citera
2011-03-21, 03:06
Bannlyst
Känns inte som om intelligensnivån är särskilt hög i den här tråden.
Ja, vi fattar; det är äckligt att äta bajs. Jag skulle förmodligen tycka det med om jag hade testat. Men är det bara jag som tycker att det är psykologiskt intressant nog att jag kan kläcka ur mig någonting annat än "fy fan".?

Första gången jag hör en bajsätare faktiskt prata om det från dennes perspektiv. Är det för äckligt för er - titta inte. Är det intressant ur ett psykologiskt perspektiv - tillför till någon slags diskussion.
Citera
2011-03-21, 04:55
Medlem
Ilimitados avatar
Hon har gjort sitt val i livet och det blev bajs.
Citera
2011-03-21, 09:10
Medlem
kuddenchristos avatar
Hennes dotter har tydligen gått i sin mors fotspår.
Citera
2011-03-22, 19:11
Medlem
BlueStars avatar
Sexlänkar --> BDSM, fetischism, parafili och kinky sex

/Mod
Citera
2011-03-22, 19:12
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-Pulse
Känns inte som om intelligensnivån är särskilt hög i den här tråden.
Ja, vi fattar; det är äckligt att äta bajs. Jag skulle förmodligen tycka det med om jag hade testat. Men är det bara jag som tycker att det är psykologiskt intressant nog att jag kan kläcka ur mig någonting annat än "fy fan".?

Första gången jag hör en bajsätare faktiskt prata om det från dennes perspektiv. Är det för äckligt för er - titta inte. Är det intressant ur ett psykologiskt perspektiv - tillför till någon slags diskussion.

Så sant. Var finns poängen att kommentera med ett "fy fan" eller dylikt? Diskutera istället och ge fan i one-liners. Börjar bli redigt less på dessa. Tänder personligen inte själv på detta men finner det mycket intressant att höra.
Citera
2011-03-22, 19:23
Medlem
kuddenchristos avatar
Här är ett klipp från en av hennes filmer: http://www.newsfilter.org/video/3515...pin_scat_orgy/

Och för att stärka diskussionsunderlaget: Hon påstår att all hennes kalasande i avföring har aldrig gjort henne sjuk. Visst är det fascinerande om hon talar sanning?
Senast redigerad av kuddenchristo 2011-03-22 kl. 19:26.
Citera
2011-03-22, 20:07
Medlem
hesons avatar
Kul interviu, helt klart intressant.
Men jag blir svagt illamående bara av att tänka på att filmerna finns, kommer inte se dem frivilligt.
Citera
2011-03-23, 19:03
Medlem
Woodhoppers avatar
Får man betalt av henne eller måste man betala för att bajsa på henne,det är ju ganska sjukt det också.
Citera
2011-03-23, 20:32
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodhopper
Får man betalt av henne eller måste man betala för att bajsa på henne,det är ju ganska sjukt det också.

Inom porr får man oftast betalt för att medverka i filmer ja.

Jo förresten:

Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Hennes dotter har tydligen gått i sin mors fotspår.

Har du mer info om detta? Vore ju extremt häftigt om det stämde! Googlade på Veronica Moser Daughter, men får upp ca 50 bajsporrsidor med den titeln, på olika tjejer, så känns mer som en grej diverse scataktriser bara kallar sig.
Senast redigerad av zBr9 2011-03-23 kl. 20:39.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in