Jag med flera, har tidigare tagit upp problemet att det inte gått att logga ut utan tidsfördröjning, nu plötsligt verkar det fungera (får se om det håller i sig). Kan det ha något med senaste dagarnas problem med sidan att göra... utan att ställa några fler precisa frågor så måste jag säga att jag kan inte låta bli att fundera både det ena och det andra... foliehatt eller inte.
Senast aktivitet, t.ex "Tittar på startsidan Flashback Forum @ 13:56"; jag ser den på mitt egna konto, men använder jag ett annat konto så ser jag bara "Senaste aktivitet: Idag 13:56".
Så min fråga lyder vem som ser den faktiska aktiviteten, är det enbart den inloggade användaren, eller behövs någon status?
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Du ser din egna detaljerade status, andra ser bara tidpunkten.
Jag trodde först att det stod "tittar på startsidan" på alla, men så var inte fallet vid en närmare koll. Man ser andra forumdelar andra användare titar på också.
Det bör väl tilläggas att det är inställningen "Surfa osynlig" som avgör vad andra användare och även icke-inloggade personer kan se. Har man kryssat i den visas ingen information alls om vad man har för sig. Annars visas - som i .Chloe's fall - åtminstone när man senast var aktiv.
Kan jag ställa någonstans att jag vill ha det senaste inägget på första sidan och inte på sidan 625 ??
Ja, det är bara att klicka på "sista sidan", jag vet!
Okej, är ganska ny här men ser att det postas om avstängningar av medlemmar med hänvisning till regel 1.01 eller liknande. Finns det någon sida som listar alla regler och vad de innebär?
Okej, är ganska ny här men ser att det postas om avstängningar av medlemmar med hänvisning till regel 1.01 eller liknande. Finns det någon sida som listar alla regler och vad de innebär?
Längst ner till höger finns ett flertal länkar samlade, bland annat både FAQ och regler som Tinuviel redan har länkat.
Jag kanske är blind, men har varit inne på FAQ och regler samt letat omkring.
Jag skickar väldigt få privata meddelanden här på FB, men när jag gjort det så försvinner mitt svar efter ett par meddelanden fram och tillbaka. Dvs. jag skickar meddelandet men det visas inte som skickat och kommer inte fram till mottagaren.
Utgår från att möjligheten att skicka priv medd har någon typ av begränsning, men på vilket sätt?
Kan vara bra att veta detta då jag flera gånger lagt tid på att skriva meddelanden och sedan är de bara spårlöst borta, vilket känns lite snopet och besviket.
Är ledsen om jag missat någon info om detta någonstans(?)