Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Jag har rakt upp och ner svarat på dina frågor. Primära, följdfrågor och/eller sekundära. Vad du finner intressant att ta åt dig kan ju inte jag veta. Du kan ju inte heller klanka ner på att jag har svarat "när du redan har fått svar från två moderatorer". Jag svarade ju faktiskt före.
Kan du inte ta till dig det du benämner "dumma svar" är det ditt problem. Svaren har varit helt adekvata i samtliga fall.
Du ställde en dum fråga
Citat: Hur skulle denna notifikation annonseras? Det går ju knappast att göra i den tråden som för tillfället inte syns.
Slut citat.
Tydligen måste jag förklara varför den är dum. Du utgår ifrån att en tråd som inte syns är onödig att posta info i...tror du alltså att jag menade att det skulle noteras i en tråd som inte finns att den är bortplockad?!
Sen frågar du
Citat: Du menar något i stil med "tråd dold i väntan på utredning"? Inte helt fel, men frågan är till vilken nytta och var?
I forumavdelningen där tråden startades i så fall, men hur löser det problemet med att tråden försvinner från "mina prenumerationer" och "mina inlägg"?
Slut citat.
Nyttan är väl för fan given annars kan man lika gärna sluta notifiera mycket annat som tex. att en tråd papperskorgats...finns den inte så är den i papperskorgen....eller nä förresten den kan vara tillfälligt bortblåst från alla utom moderatorerna i väntan på utvärdering.
Sen ställer du frågor till mig om hur fb ska lösa detta problem som om jag har utgett mig för att någonsin veta hur fb fungerar, det finns fb-tekniker som är mer eller mindre datasnillen som du kan fråga sådant om. Hade inte irriterat mig tillnärmelsevis hälften om du istället hade formulerat dina frågor till mig som dina egna funderingar.
Ursäkta rörigt inlägg men orkade inte börja om och citera inlägg, jag kopierade texten ist.