2013-09-19, 17:10
Medlem
hashish-boys avatar
jag skulle vilja se att man fick en automatisk notis när mod plockar bort ett inlägg, sjukt svårt att veta när det händer då uppdateringen av inlägg i söklistan kan vara seg.

nu ska man iof vara lydig och hålla sig till topic men toleransen i olika trådar är väldigt olika (vilket jag förstår är nödvändigt).

mvh
Senast redigerad av hashish-boy 2013-09-19 kl. 17:16.
Citera
2013-09-19, 20:34
Medlem
Varför ligger flyttade trådar kvar så länge i den forumsdelen dom flyttade ifrån?Ibland är typ halva sidan förstörd med en massa flytt meddelanden.Kan bli väldigt svåröverskådligt.
Citera
2013-09-19, 20:40
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moldova1992
Varför ligger flyttade trådar kvar så länge i den forumsdelen dom flyttade ifrån?Ibland är typ halva sidan förstörd med en massa flytt meddelanden.Kan bli väldigt svåröverskådligt.

Vi kan välja att lämna en hänvisning när vi korgar och flyttar trådar och då ligger den kvar i tre dagar.
Det går även att flytta utan att lämna en hänvisning i det ursprungliga forumet men ibland kan det vara bra att visa ts var tråden har tagit vägen och sedan även att andra kan se vad som har städats och modererats.
Citera
2013-09-19, 20:43
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Användaren som skapade tråden och andra som funderar på vart tråden tog vägen ska kunna veta att den flyttats.

Jag tror att hänvisningen ligger kvar i 2-3 dagar.
Det märks mest i forumdelar där mycket trådar placeras fel.

Jag tror det gör mer nytta än skada iaf.

EDIT:
Pucktvåa...
Senast redigerad av epost72 2013-09-19 kl. 20:46.
Citera
2013-09-20, 20:15
Medlem
Struisvogels avatar
hur kommer jag åt citerade och gjorda inlägg om jag surfar med en andriod telefon?
Citera
2013-09-20, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Användaren som skapade tråden och andra som funderar på vart tråden tog vägen ska kunna veta att den flyttats.

Jag tror att hänvisningen ligger kvar i 2-3 dagar.
Det märks mest i forumdelar där mycket trådar placeras fel.

Jag tror det gör mer nytta än skada iaf.

EDIT:
Pucktvåa...
Okej.Jag tänkte mest på sissta utvägen där istort sett hela försatasidan ibland kan vara fylld med flyttmeddelanden vilket är irriterande om man letar efter en riktig tråd.
Citera
2013-09-20, 21:14
Medlem
Pyzkos avatar
Vad har hänt? Klickar jag in på ett underforum så är de bara ca 10 trådar max som visas i en del är de bara 5st
Citera
2013-09-20, 21:29
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyzko
Vad har hänt? Klickar jag in på ett underforum så är de bara ca 10 trådar max som visas i en del är de bara 5st
Gå in på https://www.flashback.org/profile.php?do=editoptions och bläddra sen ner till 'Alternativ för ämnesvisning'.

Kolla så det inte blivit knasigt under 'Standard för tidsperiod för visning av ämne'.
Citera
2013-09-20, 21:44
Medlem
Pyzkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Gå in på https://www.flashback.org/profile.php?do=editoptions och bläddra sen ner till 'Alternativ för ämnesvisning'.

Kolla så det inte blivit knasigt under 'Standard för tidsperiod för visning av ämne'.

Mitt dummefan hade råkat ändra så bara ämen från idag visades
Citera
2013-09-21, 21:28
Medlem
Alla inlägg som hamnar i papperskorgen avslutas med ett inlägg av en moderator.Vissa moderatorer gör bara mod inlägg och frågan är således.Räknas det i deras postcount även fast tråden papperskorgas?
Citera
2013-09-22, 02:41
Medlem
Citat:
Alla inlägg som hamnar i papperskorgen avslutas med ett inlägg av en moderator.Vissa moderatorer gör bara mod inlägg och frågan är således.Räknas det i deras postcount även fast tråden papperskorgas?
Om Papperskorgen fungerar på samma sätt som Laidback när det gäller inläggsräknaren, då räknas inläggen - även för vanliga medlemmar, bara att vanliga medlemmar i så fall inte ser det totala antalet. Att Papperskorgen fungerar på samma sätt kan jag inte med säkerhet säga.
Citera
2013-09-22, 06:13
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:

Jag är ganska säker på att de inläggen inte räknas - precis som alla inlägg i Papperskorgen.

admin5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in