2013-03-25, 00:46
Medlem
Megasavantens avatar
Vad hände med tråden som låg högst upp på Heta Ämnen förrgår kväll till igår och hette något i stil med ''Vad gör ni ensamma singlar på helgerna?''? Nån som vet?
Citera
2013-03-25, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megasavanten
Vad hände med tråden som låg högst upp på Heta Ämnen förrgår kväll till igår och hette något i stil med ''Vad gör ni ensamma singlar på helgerna?''? Nån som vet?
Har du kollat papperskorgen?
Citera
2013-03-25, 00:53
Medlem
Megasavantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Har du kollat papperskorgen?

Svar: Ja.
Citera
2013-03-25, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megasavanten
Svar: Ja.
Är denna vad du söker kanske?
https://www.flashback.org/t2109109
Där beskrivs att en tråd blivit flyttad till LB och du kanske inte har tillträde dit?
Edit. Man måste ha minst 200 inlägg och varit medlem i sex månader tror jag det var?!
Citera
2013-03-25, 01:03
Medlem
alrajts avatar
En fråga någon kanske kan besvara, om det står t.ex "25 922 besökare online", betyder detta att det är medlemmar eller bara folk som är inne på sidan?
Citera
2013-03-25, 01:06
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrajt
En fråga någon kanske kan besvara, om det står t.ex "25 922 besökare online", betyder detta att det är medlemmar eller bara folk som är inne på sidan?
Folk som är på sidan, oftast är det fler besökande än medlemmar som är online.

Jag har en fråga också.

Preskriberas inte varningar efter ett år? Jag har flera varningar som blivit det men har en del från 2010 och 2011 som inte blivit det (dock är de "mörkmarkerade"). Bugg?
Senast redigerad av NirvanA 2013-03-25 kl. 01:10.
Citera
2013-03-25, 01:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Folk som är på sidan, oftast är det fler besökande än medlemmar som är online.

Jag har en fråga också.

Preskriberas inte varningar efter ett år? Jag har flera varningar som blivit det men har en del från 2010 och 2011 som inte blivit det (dock är de "mörkmarkerade"). Bugg?

De med texten "Preskriberad" och är överstrukna har varit med i en omröstning om 2.02 (ohörsamhet), de andra har inte det. Alla som är över äldre än 1 år gamla blir däremot gråmarkerade.

Lite tvetydligt då alla egentligen är preskriberade men att det bara står på de som har varit med i en fällande omröstning.
Citera
2013-03-25, 01:49
Medlem
Megasavantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Är denna vad du söker kanske?
https://www.flashback.org/t2109109
Där beskrivs att en tråd blivit flyttad till LB och du kanske inte har tillträde dit?
Edit. Man måste ha minst 200 inlägg och varit medlem i sex månader tror jag det var?!

Så snällt av dig!
Citera
2013-03-25, 12:01
Medlem
ZlatanManias avatar
Vad är det här för ny grej att rubriken på trådarna i forumsdelarna är rödmarkerade?

Har jag missat något?
Citera
2013-03-25, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vad är det här för ny grej att rubriken på trådarna i forumsdelarna är rödmarkerade?

Har jag missat något?

Har klistrade trådar precis blivit vinröda?
Citera
2013-03-25, 17:16
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag har sökt lite men inte funnit det jag sökt efter. Finns det en instruktionsbok/lathund för hur Flashbacks olika funktioner, avseende exempelvis: "svara på inlägg", starta nytt ämne", "citera flera" med mera fungerar?
Ser till exempel, då och då, användare som inte kan citera andra användare eller inte vet hur man använder spoilerfunktionen, för att nämna några exempel.
Användare hamnar lätt i underläge på grund av att de inte känner till basala funktioner vad gäller hur olika funktioner kan användas. Jag har själv vissa svårigheter med detta och ropar efter en (bild-) pedagog

Edit: Otaliga är de tolkningar som gjorts om vad spoilern föreställer.
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2013-03-25 kl. 17:19.
Citera
2013-03-25, 18:06
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag har sökt lite men inte funnit det jag sökt efter. Finns det en instruktionsbok/lathund för hur Flashbacks olika funktioner, avseende exempelvis: "svara på inlägg", starta nytt ämne", "citera flera" med mera fungerar?
Ser till exempel, då och då, användare som inte kan citera andra användare eller inte vet hur man använder spoilerfunktionen, för att nämna några exempel.
Användare hamnar lätt i underläge på grund av att de inte känner till basala funktioner vad gäller hur olika funktioner kan användas. Jag har själv vissa svårigheter med detta och ropar efter en (bild-) pedagog

Edit: Otaliga är de tolkningar som gjorts om vad spoilern föreställer.

Det finns några bilder som användare har gjort med print screen, men ingen bildserie officiellt från forumet vad jag vet.

Spoilern är en spoiler på en Porsche 911.

Ett tips om du vill visa hur man skriver vissa taggar är att använda [noparse][/noparse] runt taggarna så skrivs dom ut utan att användas.
Senast redigerad av b0gfetto 2013-03-25 kl. 18:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in