Citat:
Ursprungligen postat av najas
Jo, det är ju en medveten grej för att få folk att uppmärksamm de klistrade trådarna mer. Om det blir just denna färgen i slutändan är väl kanske inte bestämt, men jag tyckte inte det var så pjåkigt, de märks rätt tydligt nu tycker jag utan att attackera ens synsinne helt och hållet.
För det mesta, ja, men inom vissa delforum skule jag säga att det påverkar synsinnet en hel del, spoeciellt om det kombineras med ett allmänt meddelande:
Erotik och sexualitet,
Opiater och andra opioider och
Relationer och samlevnad: allmänt, för att nämna några som jag ögnade igenom. Så många klistrade trådar kan inte behövas, kan jag tycka.
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Dessvärre var det tvunget att göras någonting då de klistrade trådarna helt bortsågs. Själv ska jag försöka få till en rensning av klister i de forum jag modererar så att vi inte behöver ha uppemot 10 klistrade trådar.
Det förstår jag, däremot är jag inte helt säker på att folk kommer att lägga ned tid på att läsa dem ändå, men vi kan hoppas. Att städa bland klistrade trådar i vissa delforum tycker jag låter som en toppenidé.