2011-03-19, 15:23
Medlem
Jag satt häromdagen och funderade över alla olika sorters droger/preparat som finns och hur jädra coolt det skulle vara att komma på något helt nytt och revolutionerande inom drogvärlden. Det låter helt sjukt nu i efterhand med tanke på risker etc, tänkte bara hur coolt det skulle vara med nåt revolutionerande, men detta är inte vad tråden handlar om.

Tanken slog mig då ifall det ens skulle vara möjligt, ifall människan har sådan koll på alla kemiska ämnen och dess effekter att man kan luska ut exakt vad som skulle kunna ge ett rus och vad som inte?

Skulle man annars kunna göra något nytt galet hopkok, som typ syra, där alla ingredienser kombinerade kan bilda en viss effekt?

Tråden handlar inte om att jag ska göra detta, utan om möjligheten! Är tråden felplacerad så mod flytta den.

Tack!
Citera
2011-03-19, 15:34
Medlem
Inte-Igens avatar
Vissa droger har uppfunnits av en slump och ej luskande så allt lär ju inte vara uppfunnet. Hade vart nice med en drog som gjorde att det kändes som om man var tyngdlös.
Citera
2011-03-21, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Vissa droger har uppfunnits av en slump och ej luskande så allt lär ju inte vara uppfunnet. Hade vart nice med en drog som gjorde att det kändes som om man var tyngdlös.

Minns att jag kände mig tyngdlös första gången på cannabis. Smoke and fly, eller vad man nu sa när man var 14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in