2011-05-13, 22:30
Medlem
Vem hade trott på Sverige Finland i VM final? Inte jag iaf, speciellt inte efter Norge matchen.

Nu är det bara att hoppas att de vaskar fram bra domare till finalen, de har varit riktigt kassa så här långt måste jag säga. Fyfan vad trist det vore om domaren avgör matchen på söndag(?).
Citera
2011-05-13, 22:30
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
Jahopp, garanterad förlust på söndag då

Granlund o co kommer att ha lekstuga med våra ultrasega backar.

Vill inte låta för negativ men Finland har ett mycket mer rutinerat lag än Sverige och dessutom ett PP som är 10000000000000x bättre.

En torsk blir det iaf. Kom ihåg var ni läste det.

Fan!

Ingen match är avgjord innan den är färdigspelad, lär ni er aldrig Bara löjligt att sitta och skriva sådär
Citera
2011-05-13, 22:31
Medlem
David_Villas avatar
jag fattar inte hur man kan förlora med de SPELARNA man har. Jag sitter hemma och gråter. Helt tom.
Citera
2011-05-13, 22:31
Medlem
Sufferstreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
jag älskar när stora svarta män tar mig i tvåan
Du skriver samma skit i varenda tråd, Sverige kommer förlora, bli överkörda bla bla bla.

Vill inte låta negativ? Du gör inget annat än att låta negativ.

Stick.
Citera
2011-05-13, 22:35
Medlem
RetroPixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Du skriver samma skit i varenda tråd, Sverige kommer förlora, bli överkörda bla bla bla.

Vill inte låta negativ? Du gör inget annat än att låta negativ.

Stick.

Finns rätt många sådana tråkmånsar i vårt land!
Låter likadant varje VM. förstår inte varför de tittar överhuvudtaget om de är så säkra på utgången.
Citera
2011-05-13, 22:37
Medlem
tcfmogs avatar
Tycker det är mer överraskande att Sverige är i final än att Finland är det. Jag trodde faktiskt inte Pär Mårts var kapabel att ta detta lag till final, jag kanske har undervärderat honom.

I finalen tycker jag egentligen att allt talar för Sverige.
Citera
2011-05-13, 22:40
Medlem
så jävla snyggt var inte granlunds mål, sett det flera gånger förut. Svensk media går bananas över ingenting.
Citera
2011-05-13, 22:41
Bannlyst
Haha ni positiva tomtar kommer att få äta upp det på söndag efter att Granlund har gjort hattrick och haft lekstuga med mäktiga Petrasek.

Tro mig, jag har varit med så många gånger förr när Sverige mött Finland. Våra anti-Finland spelare, foppa och Sundin spelar inte hockey längre så vem ska rädda oss nu?
Citera
2011-05-13, 22:43
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Klart att det är ett fantastiskt mål som Granlund gör. Prestationen och sammanhanget han gör det på gör ju att det såklart är världsklass. Däremot tycker jag att det är tråkigt när man börjar tala om snyggaste målet hit och dit. Ishockey är en så mångsidig sport så i mitt tycke kan man inte ta ut ett enskilt mål eller moment och säga att det är det snyggaste.
Citera
2011-05-13, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
så jävla snyggt var inte granlunds mål, sett det flera gånger förut. Svensk media går bananas över ingenting.

Har inte bara snygghet att göra. Foppas OS-mål var väl inte så snygg kan man också säga. Men faktumet är med i vilken match och av en ung spelare.
Citera
2011-05-13, 22:45
Medlem
unikums avatar
Jag är ganska säker på att vi slår Finland på söndag. Vi är bättre på alla positioner och bättre som lag. 4-1 till Sverige. Sista i tom kasse.
Citera
2011-05-13, 22:47
Medlem
NirvanAs avatar
Känns inte Fasth som väldigt mycket Gustavsson för ett par år sen? Hype hype hype.
Bägge AIKare dessutom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in