2011-05-02, 18:13
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evert-Sven
Gjorde han? Efter intervjun kan jag bara komma ihåg att han inte höll med om att ta det lugnt och fint i PP som han trodde att Mårts sa. Sen försökte han ju vara optimistisk mot slutet.

Såg vi samma match? Han och Wikegård satt ju nästan och grät, de var så bittra att TV:n nästan stängde av sig själv.
Citera
2011-05-02, 18:19
Medlem
Sifters avatar
Jag tror det kommer gå bättre ikväll då de fått sig en tankeställare efter förra matchen, och Fasth ska tydligen stå. Därefter kommer de få upp självförtroendet och tro att de är duktiga och sedan förlora mot USA.
Citera
2011-05-02, 18:22
Medlem
redphoenixs avatar
Har laddat upp med mat, chips, öl och snus för kvällens hockey! Gött ska det bli :-)
Citera
2011-05-02, 18:26
Medlem
Hur tänker Sven?

Kan någon vänlig själ förklara hur Sven tänker när han skriver att vårat hopp står till Norge i VM?
Även en person helt utan koll på sport måste förstå att han yrar i nattmössan...
http://www.dn.se/sport/ishockey/tre-kronors-hopp-star-till--norge
Citera
2011-05-02, 18:28
Medlem
hur kommer det sig i media att ingen kritiserar backarna? Ersberg har fått kritik med all rätt, men den usla defensiven borde fått sig en skopa också.
Citera
2011-05-02, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ski3r
Kan någon vänlig själ förklara hur Sven tänker när han skriver att vårat hopp står till Norge i VM?
Även en person helt utan koll på sport måste förstå att han yrar i nattmössan...

Japp, Sven hade nog inte vaknat till riktigt när han skrev denna genomtänka artikel.
Det vore lämpligt om Norge åkte ut i första omgången såklart, då Sverige får sex poäng (vid vinst mot Österrike och USA) Går Norge vidare kan Sverige få maximalt fyra poäng.
Citera
2011-05-02, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
hur kommer det sig i media att ingen kritiserar backarna? Ersberg har fått kritik med all rätt, men den usla defensiven borde fått sig en skopa också.
Det går inte att kritisera värdelösa backar. Media förväntar sig helt enkelt inte mer från dem.
Citera
2011-05-02, 18:48
Medlem
Samma artikel finns i den tryckta tidningen, är det ingen som korrekturläser?
Citera
2011-05-02, 18:58
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ski3r

Sven tänkte nog att du som TS ska lära dig att söka innan du startar nya ämnen..

Ämnen om VM sammanfogade
//Moderator
Citera
2011-05-02, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Medias och soffexperternas hackkyckling sitter ju fortfarande på läktaren..

Jag känner mig ovanligt distanserad till denna turnering i år trots att det är en rätt ung trupp som borde vara intressant att se. Vette fan vad det är..
Slovakien-Tyskland och speciellt Ryssland-Slovenien har dock varit rätt roliga matcher att se.
Citera
2011-05-02, 21:32
Medlem
SpaderSexs avatar
Såg att Loui Ericksson hade #21. Är det inte lite känsligt med #13 och #21 i Tre Kronor eller är det bara jag som har fått för mig det?
Citera
2011-05-02, 21:35
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaderSex
Såg att Loui Ericksson hade #21. Är det inte lite känsligt med #13 och #21 i Tre Kronor eller är det bara jag som har fått för mig det?

Förutom att 13 och 21 var reserverade för Sudden och Foppa när de spelade så är det inget känsligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in