2011-03-19, 05:53
Medlem
porterpottys avatar
nn som vet hur farligt det r att blanda attarax (stavning?) med oxascand? knner att jag skulle behva benso ruset fr att sova. kan tillgga att jag tagit 3 st attarax 25mg
oxascandet r p 10mg
Citera
2011-03-19, 06:15
Medlem
Atarax r en antihistamin dvs allergimedicin, som ven kan "fungera" som lugnande... Kan svra att det inte r ngra som helst farligheter att blanda dessa tv tillsammans.
Citera
2011-03-19, 13:01
Medlem
Astenikers avatar
Det finns ingen som helst pverkan mellan Atarax och Oxascand. Det r drfr som lkare p sjukhus grna ger patienter, som behver ngot lugnande, Atarax allra frst. Om den inte rcker, kan de riskfritt lgga till ngon benso.
Citera
2011-03-22, 14:54
Medlem
Mandic!s avatar
Inte mer farligt n att du kan bli lite trtt i huvet av Ataraxen, troligen knner du inte ens av 10 mg Oxascand.
Citera
2011-04-17, 01:33
Medlem
har utan ngra strre problem kastat i mig en karta av varje vid ett tillflle. det som hnde va att jag sov frbannat gott den natten. men det r vl knappast den mngden du pratar om???
Citera
2011-04-17, 11:32
Medlem
Highwon4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fucked4life
har utan ngra strre problem kastat i mig en karta av varje vid ett tillflle. det som hnde va att jag sov frbannat gott den natten. men det r vl knappast den mngden du pratar om???

Enda gngen Attarax fungerar frutom mot pollenallergi, r nr man vl lyckats somna. D har den frmgan att f folk som inte r srskillt knsliga att dcka en 12-15h och sobrilen fick dig antagligen in i den ljuva godnatt-smnen.
Citera
2011-12-16, 13:39
Medlem
Gr sjlv p den kombinationen f.n.

Frutom att Ataraxen tycks vara helt utan verkan r det inga problem!
Citera
2011-12-16, 21:51
Bannlyst
Som ovan totalt ofarligt.

Jag verkar tillhra en liten skara som tycker Atarax har en viss effekt, upplever att jag sover sknare p nt stt, svrbeskrivligt, tar diazepam varje dag, ngra f atarax/mnad, har massor hemma rtts ltt att f utskrivet, eller omjligt nstan att inte f, tycker det r rtt vrdelst men till smn tycker jag dom fungerar (inte som insomning). Att jag inte tar det som extra varje dag r ju bieffekten att man ofta blir sjukt seg dagen efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in