• 1
  • 2
2011-03-18, 23:19
Medlem
Hej, jag har en liten fråga.

Det är nämligen så att ibland, efter att jag och min tjej haft sex, så börjar hon skratta och gråta om vartannat nästan helt hysteriskt i ett par minuter. Varken jag eller min tjej vet vad det beror på, men hon säger att det händer efter dom gånger då det varit extra skönt.
Är det nån som vet vad det kan bero på?
Citera
2011-03-18, 23:23
Bannlyst
woops, måste vara ärlig men det låter inge vidare, respektlöst av henne så det skriker om det.herre, allt ska man höra ....
Citera
2011-03-18, 23:24
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tunastigen

Är det nån som vet vad det kan bero på?
Hon är tjej. De är konstiga, de små liven.
Citera
2011-03-18, 23:26
Medlem
Zelogaths avatar
Undrat jag också, ett par gånger har det varit skratt som inte gått över på flera minuter så tillslut blir man helt .. ?
Har hänt någon gång att det varit tårar och då vet man inte direkt vad man ska göra..
Citera
2011-03-18, 23:27
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Först skrattar hon åt hur värdelös du är sedan gråter hon över att det är elakt att skratta...

Nej men nä jag har ingen aning...
Citera
2011-03-18, 23:31
Medlem
dekanmis avatar
Det är väl rätt vanligt att en del tjejer blir känslomässiga efter en riktig kraftfull orgasm? Eller är det bara jag som kan bli det?

Jag brukar i alla fall bli fnissig ibland efteråt, tror inte jag är ensam om det.
Citera
2011-03-18, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
Hon är tjej. De är konstiga, de små liven.

Så sant

Låter som om hon kanske har något som trycker i det undermedvetna, som är relaterat till sex? Stör det er så är det vettigaste kanske att gå och snacka med en psykolog.
Citera
2011-03-18, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namiik
Så sant

Låter som om hon kanske har något som trycker i det undermedvetna, som är relaterat till sex? Stör det er så är det vettigaste kanske att gå och snacka med en psykolog.

Det stör inte direkt, utan man blir bara lite förvånad. Tänkte mest om det var något känt fenomen eller inte.

Jag har dock inget emot det, man ju att de har varit bra sex iallafall
Citera
2011-03-19, 00:16
Medlem
eliras avatar
Vad fan yrar ni andra om? Låter som ni antingen får all sexualupplysning från Aktuell Rapport eller Veckorevyn.

Detta är självklart helt normalt, det utsöndras massor med hormoner vid orgasm, speciellt sådana som gör att man slappnar av, vilket kan påverka allt möjligt om man varit spänd innan eller så.
Citera
2011-03-19, 00:43
Medlem
SummerWines avatar
Hahaa, been there done that.

När jag var yngre började jag med böla direkt efter orgasm även om jag inte var det minsta olycklig. Inte särskilt konstigt, en jävla massa hormoner vi snackar om liksom.
Citera
2011-03-19, 01:12
Medlem
BeastOfBurdens avatar
Var glad! Det har hänt mig en enda gång, efter mitt livs kraftigaste orgasm. Tror kroppen chockades av magnituden, för först skrattade jag okontrollerat och sen blev jag tårögd.

Jävlar vilken orgasm det var.
Citera
2011-03-19, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elira
Vad fan yrar ni andra om? Låter som ni antingen får all sexualupplysning från Aktuell Rapport eller Veckorevyn.

Detta är självklart helt normalt, det utsöndras massor med hormoner vid orgasm, speciellt sådana som gör att man slappnar av, vilket kan påverka allt möjligt om man varit spänd innan eller så.

Ja, precis så. Om det vart extra skönt som du sa så har hon säkert kommit. Kanske extra mycket om hon brukar komma i vanliga fall. Och då som sagt: hormoner, spänningar som släpper.

Det är lite som när man är jättetrött och plötsligt får en skrattattack som man inte kan få stopp på fast man egentligen inte vet vad som är så roligt.

En ganska skön känsla. Du ska vara glad att ni har så bra sex ni två
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in