• 1
  • 2
2004-09-13, 14:14
Bannlyst
en polare kör enbart testo å gh tillväxthormon han säger att han inte har några bieffekter men man blir ju orloig vad kan hända honom??
Citera
2004-09-13, 14:50
Medlem
han kommer tyvär att dö..
Ledsen kompis men så är den bittra sanningen- vi ska alla dö.
Men innan dess så kan man lägga på sig kopiösa mängder muskler och det e ju kul!!
Det är nog det din polare håller på med. Men jag hoppas du kan prata honom tillrätta med det här. För säger han det inte har sido effekter så måste någon tala om för honom att det är dags att sätta sig och plugga!!
Kanske är han medveten om allt men inte vill säga till dig eftersom du är just orolig.
Vill ni veta mer så är det bara att söka internet är fullt med info om vad doping har för effekter.
Citera
2004-09-13, 15:08
Bannlyst
men snabbt svar tyiska bi efekter av enbart låga doser testo??
Citera
2004-09-13, 15:36
Medlem
Får en konstig känsla här... -en polare... hmm o ja.

- ett snabbt svar !! Ska du börja imorgon eller??
Citera
2004-09-13, 18:00
Bannlyst
Okey det är jag å jag har kört ett tag, snacka inte om att man ska läsa på jag vet jag vet, men kan man få bitch tits av testo bara?? jag har clomid hemma... i fall att
Citera
2004-09-13, 18:14
Medlem
dubbeltrubbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midnightrun
Okey det är jag å jag har kört ett tag, snacka inte om att man ska läsa på jag vet jag vet, men kan man få bitch tits av testo bara?? jag har clomid hemma... i fall att

Ja om du har BT-känningar.. typ känsliga bröstvårtor/ont i dem osv.. då är det inte clomid du ska köra.

Du ska köra Nolvadex, det står i faqen som är klistrad längst upp vilka doser du ska köra typ.. längst upp i forumet

här: http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=126804
Citera
2004-09-13, 18:44
Medlem
Alladins avatar
Hur ser upplägget ut? Dosering av preppet/preppen + pct. osv..

Efter kuren kör du även pct, på clomiden du har hemma... Nolva köper du fort som fan om du skulle få gyno-känningar.
Citera
2004-09-13, 21:16
Medlem
Citat:

varför sa du inte det... jaja.
Hur gammal e du? Ge lite stats om din fysik.
ja man kan verkligen få bt av testo inte för att det behöver hända dig men köp nolva för att vara säker. förutom bt så kan man ju nämna några andra bi effekter så som vätskeretention, högt blodtryck, acne och skallighet och det är levertoxiskt. För att nämna några. men det är samma här du behöver kanske inte märka något av det här. Hur ser kuren ut ??
Citera
2004-09-13, 21:46
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
en polare kör enbart testo å gh tillväxthormon han säger att han inte har några bieffekter men man blir ju orloig vad kan hända honom??

aa han låter ju seriös...kör han enbart testo o gh eller??

om han håller på med gh så borde ju han veta vad han gör, varför lägger han ner så där mycekt pengar på nåt han inet vet nåt om

berätta gärna hur hans kur ser ut...*nyfiken*
Citera
2013-01-03, 16:11
Medlem
När man sätter nålen kör in skiten så är jag nära på att svimma, vad kan det bero på?
Citera
2013-01-03, 16:16
Medlem
Skallpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firstgeneration
När man sätter nålen kör in skiten så är jag nära på att svimma, vad kan det bero på?

Spruträdd kasnke? Chock? Kan bara tänka på att det är psykiskt.
Citera
2013-01-03, 19:34
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firstgeneration

Hmm, ja det kan väl va kul att läsa lite gamla trådar med

Vad kör du för ngt? När händer det/hur långt efter inject?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in