2011-03-18, 20:18
Medlem
Har fått in ett program som heter "babylon". När jag försöker ta bort det får jag bara ett mysko besked att något filformat inte stöds. Vad göra?
Citera
2011-03-18, 20:24
Medlem
Noppismans avatar
Har du inget virusskydd?

men skit i de, eller gör det något att det finns där? Jag brukar omformatera hårddisken med jämna mellanrum, skiter i om jag har något skitprogram.
Citera
2011-03-18, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noppisman
Har du inget virusskydd?

men skit i de, eller gör det något att det finns där? Jag brukar omformatera hårddisken med jämna mellanrum, skiter i om jag har något skitprogram.

Men skitprogrammet Babylon gör det besvärligt att använda både Firefox och Chrom och slöar dessutom ned datorn. Hur tar man bort skiten?
Citera
2011-03-19, 12:36
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Men skitprogrammet Babylon gör det besvärligt att använda både Firefox och Chrom och slöar dessutom ned datorn. Hur tar man bort skiten?
Finns ju massa program som är avsedda för att avinstallera program.
Annars kan du ju alltid omformatera datorn.
Citera
2011-03-19, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Finns ju massa program som är avsedda för att avinstallera program.
Annars kan du ju alltid omformatera datorn.
Hyggligen berätta. Hur gör man?
Prövade nyligen Tweak Now som Expressens stora "datorsnille" Fredrik Granlund brukar rekommendera i tidningen, men det enda som hände var att min dator blev ännu trögare och låser sig ännu oftare än tidigare. Kom gärna med några goda råd.
Citera
2011-03-19, 12:58
Medlem
had0cs avatar
Spara det som du vill spara på sticka eller annan HD sedan formaterar du. om du fortfarande har samma problem så är det inte det som är problemet.. jag menar om du installerar ett program och datorn börjar hänga sig så låter det mer som att 3d kortet eller ramet är stukat än att det skulle vara nått virus.
Citera
2011-03-19, 13:14
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Övriga dator- och IT-diskussioner då ingen spec utdelas.

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in