2011-03-18, 20:10
Medlem
-snW-s avatar
På vilken nivå gillar ni mest att vara berusade? Använder ni benzo/opiater för att bli lite skönt avslappnad, lite tjo för att prata ut eller tycker ni om att vara så fucked att man noddar bort till drömmarnars värld och är helt borta, alternativt, tjoa så att ni går runt i cirklar och inte riktigt kan omvandla energin till något produktivt även fast man verkligen, vill.

Det beror så klart på vad det är för dag/stämning, men vilken feel är bäst: lite wasted, riktligt berusad eller stirra-upp-i-taket-väck?
Citera
2011-03-18, 20:25
Medlem
znors avatar
Fattar precis vad du menar måste komma ihåg det här. Men tror fan det här kommer gå..xa1mg, im7,5, -alkohol. Jäger snottar. + 7,2 bärs +wasted 02,3 pch en annan rc shopp: 2G.
Fint!
Citera
2011-03-19, 01:06
Medlem
Borta bra men helväck bäst
Citera
2011-03-19, 01:10
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Borta bra men helväck bäst
Citera
2011-03-19, 02:48
Medlem
Angeliques avatar
Nu är jag inte precis någon storpundare utan brukar på min höjd bli sluddrig, fnittrig och kaxig.
Citera
2011-03-19, 03:09
Medlem
mongomanishs avatar
På opiaterna kör jag räna fullt ut. Men på vaket och benso försker jag hålla det på en mer lagom nivå, benso för att inte ha ångest och vaket för att bli på bra humör och vara pratglad och taggad =)
Citera
2011-03-20, 15:02
Medlem
Tramadol för att bli motiverad, palla jobba ordentligt etc. Benso för att bli allmänt skön, kika film o bara mysa
Citera
2011-03-20, 20:30
Medlem
Xamples avatar
Stirra i taken väck vette fan, brukar mest stirra ner i golvet om något. Men åh vad skönt det är att vara tokskev, men det finns gränser, som när jag försökte äta men inte kunde för att jag somnade innan jag hann föra gaffeln till munnen. Vaknade ett tag senare, maten var kall, gjorde ett nytt försök och satte pannan i tallriken...
Citera
2011-03-21, 07:50
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorolle
Tramadol för att bli motiverad, palla jobba ordentligt etc. Benso för att bli allmänt skön, kika film o bara mysa

Tram för att orka jobba ?
Citera
2011-03-21, 13:06
Medlem
kaxerus avatar
På hallucinogener gärna så borta som möjligt, om det inte slår ut blommor ur väggarna och verkligheten skakar så är det knappt någon mening med det hela, vill kunna förlora mig själv helt i ruset.
Är hemskt dålig på att hanterna andra droger än hallucinogener, så jag håller mig gärna på en rätt lugn nivå med annat, tillräckligt berusad för att det ska ta tag i mig ordentligt, men inte helt borta. Tyvärr är jag även dålig på självbehärskning när jag är påverkad, så jag brukar sällan hålla mig på en lagom nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in