2011-04-09, 18:42
Medlem
Croissantens avatar
Nu jävlar!
Citera
2011-04-09, 18:46
Medlem
DubbelBeckasins avatar
Låter ju skit kul! Man blir ju sugen på att skaffa en android.
Citera
2011-04-09, 20:21
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av top12
äre gratis? verkar kul

Helt gratis.
Citera
2011-04-09, 23:20
Bannlyst
Laddade ner det. Förstår inte vad som är kul med att ta massa "zoner"? Man måste ju dessutom STÅ på samma plats i 5 minuter, vem fan orkar det om man är ute och går? Nej, jävlar vilken meningslös dynga. Nu tycker jag iofs att geocaching är lika jävla löjligt så..
Citera
2011-04-10, 09:33
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolfa
Laddade ner det. Förstår inte vad som är kul med att ta massa "zoner"? Man måste ju dessutom STÅ på samma plats i 5 minuter, vem fan orkar det om man är ute och går? Nej, jävlar vilken meningslös dynga. Nu tycker jag iofs att geocaching är lika jävla löjligt så..

5 minuter? 30 sekunder tar det.
Citera
2011-04-10, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C Bildts Kostym
5 minuter? 30 sekunder tar det.

Ja, det var jag som trodde varje del av kartan var en zon när i själva verket det bara finns vissa här och där. Ännu mer likt geocaching..
Citera
2011-04-10, 19:52
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolfa
Ja, det var jag som trodde varje del av kartan var en zon när i själva verket det bara finns vissa här och där. Ännu mer likt geocaching..

Jag förstår inte riktigt vad du menar? Varje del av kartan en zon?

Visst finns det vissa likheter med geocaching eftersom spelet går ut på att röra sig ute i geografin. Ungefär där slutar dock likheterna. Turf går ju inte ut på att hitta gömda saker. Det syns klart och tydligt var alla zoner finns. Spelet går ut på att äga zoner genom att förflytta sig till dem. Jag vet inte riktigt vad du hade väntat dig efter min beskrivning av spelet i den inledande posten?
Senast redigerad av C Bildts Kostym 2011-04-10 kl. 19:54.
Citera
2011-04-10, 20:32
Medlem
chibarikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C Bildts Kostym
Jag förstår inte riktigt vad du menar? Varje del av kartan en zon?

Visst finns det vissa likheter med geocaching eftersom spelet går ut på att röra sig ute i geografin. Ungefär där slutar dock likheterna. Turf går ju inte ut på att hitta gömda saker. Det syns klart och tydligt var alla zoner finns. Spelet går ut på att äga zoner genom att förflytta sig till dem. Jag vet inte riktigt vad du hade väntat dig efter min beskrivning av spelet i den inledande posten?

Antar att han menar typ rutorna från koordinatnätet eller nåt sånt. Hade iofs varit kul att se hur stort område man skulle kunna erövra.

Själv sitter man och väntar på att dom ska godkänna lite zoner här uppe hos mig.
Citera
2011-04-22, 22:03
Medlem
Har börjat jag också, detta var ju helfräsigt!
Citera
2011-04-22, 22:11
Medlem
Riktigt fräckt! Synd att närmaste zon är 5mil ifrån min nuvarande position! :/
Citera
2011-07-16, 23:14
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Bumpar denna, måste säga att detta är sjukt kul och får oss med dålig självdisciplin att röra på arslet! På med rullgrillorna och samla poäng!
Citera
2011-08-21, 20:45
Medlem
Fassls avatar
Sjukt jävla bra! Någon mer som härjar i Göteborg? Blir nog en omväg hem från jobbet imorgon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in