2022-06-21, 19:50
Medlem
stefanby555s avatar
Tjack. Jag tycker tjack låter som exakt vad du är ute efter.
Citera
2022-06-21, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BakedChickenBreast
Jag är nybörjare på sånt här och jag söker den ultimata sexdrogen. En som får dig vilja knulla nonstop i timmar, samt för och nackdelarna med den. Vilket vore det bästa valet?
Hoppas du delar med dig om du gör grymma erfarenheter!
Citera
2022-06-21, 19:52
Medlem
Amfetamin + sildenafil. Du kan tacka mig sen.
Citera
2022-06-21, 19:54
Medlem
Klockmonsters avatar
extacy och amfetamin!!!!
Citera
2022-06-21, 20:07
Medlem
testosteron + valfritt stimulerande medel + kaffe och äta innan.
Citera
2022-06-21, 20:30
Moderator
Morfar-52s avatar
"Bästa sexdrogen" infogad./mod
Citera
2022-06-21, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Du inte inte lite väl besatt av det här med sex?

Tänk efter nu - du får höra det här på Flashback, Sveriges mest liberala forum ;-)

Men ärligt talat, varför vill du ha det här - "En som får dig vilja knulla nonstop i timmar, samt för och nackdelarna med den. Vilket vore det bästa valet?".

Vad är du ute efter egentligen? Förstärka ditt ego genom att vara uthållig och kunna hålla på i timmar; tro mig, det är inte det de flesta tjejer verkligen vill ha. Vill du kunna tillfredsställa din partner, eller dig själv?
Jag är redan uthållig och kan jucka i timmar tills fittan får skavsår. Jag vill bli manisk i skallen som jag har sett på film och testa det en gång. Gärna hyra några horor i Marbella och knulla skiten ur dem. Har funderar på att kombinera ecstasy och kokain. Var med om ett överfall som nästan dödade mig och efter det vill jag prova lite allt möjligt. Har kört lsd och annat och aldrig blivit beroende så jag behöver inte oroa mig om det.
Citera
2022-06-21, 23:37
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakedChickenBreast
Jag är redan uthållig och kan jucka i timmar tills fittan får skavsår. Jag vill bli manisk i skallen som jag har sett på film och testa det en gång. Gärna hyra några horor i Marbella och knulla skiten ur dem. Har funderar på att kombinera ecstasy och kokain. Var med om ett överfall som nästan dödade mig och efter det vill jag prova lite allt möjligt. Har kört lsd och annat och aldrig blivit beroende så jag behöver inte oroa mig om det.
Du är mytoman. Har du så jävla tråkigt i "Spanien" så du inte har något bättre för dig än att sitta och ljuga på fb?
Vill du bli manisk?
Hålla på länge?
Ja då är det som dom flesta nämnt tjack du behöver.
Citera
2022-06-21, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Du är mytoman. Har du så jävla tråkigt i "Spanien" så du inte har något bättre för dig än att sitta och ljuga på fb?
Vill du bli manisk?
Hålla på länge?
Ja då är det som dom flesta nämnt tjack du behöver.
Jag har svårt att komma bara. Inte konstigare än så. Många av er på Flashback har noll förmåga att sätta er in i andras situation. Har det inte hänt i ert eget tråkiga liv så är man troll eller mytoman. Tragiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in