Måste väl säga tjack, man kan ju sitta och tjackrunka till man har en helt röd snorre av all friktion. Gärna någon spricka i förhuden så att det svider lite extra!
Måste väl säga tjack, man kan ju sitta och tjackrunka till man har en helt röd snorre av all friktion. Gärna någon spricka i förhuden så att det svider lite extra!
Mmmm, its all good!
Gör som jag och smörj in kuken med Helosan och liknande.
Enda jag lyckats på hittills är alkohol, cannabis och 4-ho-meth. Av dem är cannabis nr1 och sen 4-ho-meth. Jag har försökt mååånga gånger på E men ack utan framgång. Fick typ upp den en gång men då kände jag aldrig den där känslan att det var påväg liksom.
Har runkat på cannabis, opiater, lyrica och benzo.
Tycker inte det är något speciellt på benzo och cannabis. På opiater har jag jättesvårt att komma. Men lyrica däremot Blir svinkåt och kan sitta och runka en hel dag om jag så vill
Ska man dejta mig så är det ju inte fel att ha en påse tjack med sig, det är ju säkert. Koks fungerar säkert det med. MDMA är väl mysigt och trevligt på sitt sätt men det är just mysigt och trevligt. Men. Det som har varit absolut bäst är 5-MeO-DIPT, Foxy Methoxy... det är verkligen out of this world och går egentligen inte att beskriva. Shulgin själv noterade dom erotiska kvaliteterna i substansen och när det fortfarande gick att köpa så var det en driftig kille som pressade pulvret till tabletter om 5mg. Ett piller = piggar upp sexlivet, tre eller fler = en sympatiskt tripp. Med erotiska undertoner.
Vet att det går en jävla massa snack på att knulla på Kokain och Amfetamin är det vackraste som går att uppnå men aldrig fattat om det bara är tomt snack eller om det verkligen är så
för mig är Cannabis iaf en självklar 1a, finns nog ingen sjukare porr man runkat till när är rejält blejzad
SHare!
Skönt att knulla med Cannabis i blodet men med E är det magiskt och går inte att beskriva med ord utan måste upplevas
Knulla på tjack var härligt, bland det bästa drogerna jag knullat på. Och runka på hallucinogena droger har varit riktigt mysigt. Runka på tjack blir mest att jag letat efter porr än att jag runkar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!