• 1
  • 2
2011-03-21, 12:40
Medlem
Slingersvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpar
Tar ett par veckor innan den funkar utan att spricka igen.
Sköter man hygienen hyffsat & använder lite Helosansalva bör den funka efter ett tag.
Jag hade väl lite brottom i första skedet & fick sota för det i ytterligare en läkningstid då jag trodde den var helt ihopläkt.
Jag fick ett litet jack i den & har så numera med, men den funkar som den ska & jag har inte haft några problem med den efter min insident.

Går bra det där ska du se.
Kör med Helosansalva i den mån du kan så fixar det sig.
Har nu gått 1 veckastid och har skött hygien så gott jag kunnat. Jag känner inte längre av någon smärta på något sätt. Är dock lite orolig för att jag kommer köra för tidigt och att det spricker igen. Iaf, jag bugar och bockar, tack så mycket för svaret!
Citera
2011-03-21, 15:05
Medlem
Eliza CTs avatar
Nu är det ju ett tag sedan det hände. Jag vill bara påpeka att OM man har förhuden tillbakadragen så bör man ha koll på ollonet så att inte förhuden svullnar och stryper blodtillförseln dit. Då bör man försöka få ner förhuden så den inte stramar åt. För händer det så är det akut läkarbesök som krävs.
Mvh
Citera
2011-03-21, 15:50
Medlem
Eliza CTs avatar
Rättelse:
2011 03 17 kl.18:33
Lade Tre100 in följande kommentar tillsammans med Ot - som raderades
citat:
Ring 1177 så får du ett bättre svar än här.
Ett svar som nästan alltid kommer in i samtliga trådar - men rätt ska vara rätt!
Påminner om att även om det finns delvis ON T i en tråd - så kan inlägg raderas pga. OFF T!mvh
Eliza CT/moderator.
Citera
2011-03-21, 16:51
Medlem
Slingersvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza CT
Nu är det ju ett tag sedan det hände. Jag vill bara påpeka att OM man har förhuden tillbakadragen så bör man ha koll på ollonet så att inte förhuden svullnar och stryper blodtillförseln dit. Då bör man försöka få ner förhuden så den inte stramar åt. För händer det så är det akut läkarbesök som krävs.
Mvh
Har haft väldigt bra koll på min penis, jag har tvättat den flera gånger per dag o.s.v. Så om den svullnat upp skulle jag nog märkt det. Tack för tipset iaf
Citera
2011-03-22, 07:04
Medlem
Limpars avatar
Hur går det TS ?
Har du provat funktionen ännu?
Citera
2011-03-22, 09:06
Medlem
Eliza CTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingersvans
Har haft väldigt bra koll på min penis, jag har tvättat den flera gånger per dag o.s.v. Så om den svullnat upp skulle jag nog märkt det. Tack för tipset iaf

Ja, jag förstår att det knappast är aktuellt för dej men det kommer finnas andra i situationen som kan ha den infon aktuell.
Krya på dej!
Citera
2011-03-22, 16:19
Medlem
Slingersvanss avatar
Citat:
Hur går det TS ?
Har du provat funktionen ännu?
Jag tycker det går väldigt bra faktiskt. Jag fick ett bj av min flickvän i söndags och drog en klassisk wank igår, kände inga smärtor eller liknande. Ska ha sexdebut (efter penis olyckan) nu i helgen. Jag hoppas att strängen klarar trycket bara.

Citat:
Ja, jag förstår att det knappast är aktuellt för dej men det kommer finnas andra i situationen som kan ha den infon aktuell.
Krya på dej!
Tack så mycket
Citera
2011-03-22, 18:38
Medlem
Limpars avatar
Citat:
Jag tycker det går väldigt bra faktiskt. Jag fick ett bj av min flickvän i söndags och drog en klassisk wank igår, kände inga smärtor eller liknande. Ska ha sexdebut (efter penis olyckan) nu i helgen. Jag hoppas att strängen klarar trycket bara.

Tack så mycket

Ja kommer gå bra det där.
Lycka till & återkom med facit hur det gick.
Citera
2011-03-27, 16:43
Medlem
Slingersvanss avatar
Citat:
Ja kommer gå bra det där.
Lycka till & återkom med facit hur det gick.
Tänkte bara säga att allting gick bra, jag tror till och med att ärrvävnaden som bildats gjort strängen starkare. Jag tackar alla i tråden för alla tips och tricks
Citera
2011-03-28, 12:34
Medlem
Limpars avatar
Citat:
Tänkte bara säga att allting gick bra, jag tror till och med att ärrvävnaden som bildats gjort strängen starkare. Jag tackar alla i tråden för alla tips och tricks

Låter bra !
Slutet gott, allting gott.
Lycka till i fortsättningen.
Citera
2022-02-05, 01:27
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Mvh

Jag tabbade mig ordentligt en gång. Hade lite sprickor och irriterad förhud och strängen sved och jag trodde jag var smart att lufta ollonet en hel natt och drog tillbaka förhuden så ollonet var helt framme. Jag sov naken för att lufta. Ja pissade på morgonen utan problem och skulle sen dra över förhuden igen men märkte att undersidan av förhuden hade svullnat upp så in i helvete. Livrädd av synen så fick ja ändå över förhuden och svullnaden gick tillbaka direkt.

Förhuden skyddar ju ollonet . Så länge man tvättar och inte drar tillbaka förhuden så ollonet är framme så länge som en hel natt så är det lugnt men det hade kunnat sluta illa ja hade bara en jävla tur att ja fick över förhuden och att svullnaden lade sig direkt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in