2012-07-02, 00:23
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Man fr ju ta det fr vad det r. Sen har ju Chris Ostreicher varit lite av den som varit lite svr att lsa av. Jag tror att det hade pverkat intrycket av honom mer om han frekomit i tredje filmen. Jag tyckte dock att han hade sina stunder. Dock har jag alltid haft lite svrt fr Kevin Myers. Visst ibland kan han vara kul men hans "to the next step" kunde jag ha varit utan.
Tycker att det var konstigt att inte oz var med i american wedding, hller med om att kevin r den mest ointressanta karaktrern.
Citera
2012-07-03, 12:37
Medlem
Sg den igr, var vl inte lika bra som dom frsta filmerna men end jvligt rolig. Sknt att f tillbaka originalskdisarna, "Book of love" och dom dr skdisespelarna var ju helt vrdelsa.

Var ju nn i filmen som skrek att Jim sg ut som Adam Sandler ocks, har aldrig tnkt p det men nu nr man kollar s r dom ju i stort sett identiska. Haha!
Citera
2012-07-05, 10:05
Bannlyst
Jag sg den igr kvll med tjejen och den var faktiskt riktigt bra. Inte som tvan som jag halvsov till.
Citera
2012-07-08, 14:49
Medlem
Nu har jag skdat detta msterverk!!

Jag finner knappt ngra ord, uppvxt med hela American Pie gnget; nostalgin var helt otrolig!!
Satt och garva genom hela filmen, t.o.m trar av lycka fr att allt var s perfekt!!

Jag hade inga frvntningar, hade inte lst nnting om filmen etc; skulle ta bakis pizza och det blev denna i 720p. S vackert och genialt !

Ett otroligt vrdigt slut fr en otroligt bra komedi-serie

10/10 rumpor!
Citera
2012-07-21, 01:09
Medlem
American pie: Reunion / American Reunion... r lika bra som jag trodde att den skulle vara
men det r trkigt att tnka p att denna film KANSKE r den sista med ''original'' skdespelarna

Men vill man se dom ''vanliga'' skdespelarna s kan man ju alltid kolla American Pie 1-3
det r nostalgi p hg niv
Citera
2012-07-21, 09:11
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowpixie
American pie: Reunion / American Reunion... r lika bra som jag trodde att den skulle vara
men det r trkigt att tnka p att denna film KANSKE r den sista med ''original'' skdespelarna

Men vill man se dom ''vanliga'' skdespelarna s kan man ju alltid kolla American Pie 1-3
det r nostalgi p hg niv

Hur skulle dom kunna gra en follow up till den utan att frstra allt? Nej tycker denna film behvdes fr att avsluta originalfilmerna.
Citera
2012-07-24, 02:22
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Hur skulle dom kunna gra en follow up till den utan att frstra allt? Nej tycker denna film behvdes fr att avsluta originalfilmerna.

Kan inget annat n att instmma.

Satt och tnkte halvvgs in i filmen "hur fan ska detta sluta?" - mste sga att jag blev riktigt imponerad och glad ver att man fick ett avslut - ett jvligt bra sdant. American Pie (orginalen) r och kommer alltid att vara en klassiker.
Senast redigerad av thatis7tisshow 2012-07-24 kl. 02:25.
Citera
2012-07-25, 21:45
Medlem
JoliQuZs avatar
Tyckte faktiskt denna var riktigt bra!
Citera
2012-07-26, 01:29
Medlem
Dimaks avatar
Sg den p BIO. Som vanligt med de ldre skdisarna r de mycket bttre. man fick ju se boobies p den dr 18 ringen iaf.
Citera
2012-07-27, 16:29
Medlem
r2d2r2d2s avatar
Stiflers sanningsgonblick med sin chef - s vackert, skrattade s jag grt
Citera
2012-07-27, 16:34
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r2d2r2d2
Stiflers sanningsgonblick med sin chef - s vackert, skrattade s jag grt

S.W. Scott r hysteriskt rolig i den hr filmen. Visst, han har medverkat i mnga skrpfilmer, men i den hr glnser han.
Citera
2012-07-27, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
S.W. Scott r hysteriskt rolig i den hr filmen. Visst, han har medverkat i mnga skrpfilmer, men i den hr glnser han.

Han br verkligen hela filmen p sina axlar. Skrattade t varenda liten kommentar frn den mannen. lskar nr han hmnas p dem sm douchebagsen i brjan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in