2012-06-29, 01:38
Medlem
Usch fyfan vilken dålig film. I princip alla skämt var så sjukt förutsägbara, hade blivit arg om jag betalt för den, har man sett trailern behöver man inte se filmen...
Citera
2012-06-29, 01:42
Bannlyst
Men herregud, kan de inte sätta punkt för eländet nån gång? Första filmen var väl okej, men därefter ballade serien ur ganska snabbt och blev bara pinsam och larvig.
Citera
2012-06-29, 18:43
Medlem
okok1s avatar
De gamla skådespelarna gjorde filmen bra. Stort plus att man körde gamla låtar man kört förut i american pie!

Kan vi få se en uppföljare till?

Reunion har nästan dragit in lika mycket som ettan så det vore väl dumt att sluta där... Dessutom så sa de ju i slutet av filmen att de skulle ses igen...
Citera
2012-06-30, 02:44
Medlem
santacls avatar
Denna var verkligen inte bra. Ettan framstår som ett mästerverk i jämförelse.

Förstår inte varför denna blivit så hypad som den blev.
Citera
2012-06-30, 09:50
Medlem
Axells avatar
Tyckte faktiskt denna rulle var rätt go ändå. Skönt med orginalskådisarna som gjorde sitt jobb som de gör i vanlig ordning till skillnad från de som var med i de Beta House. Den näst senaste Book Of Love borde dock inte ha tillåtelse att kalla sig för en American Pie film då skådespelarna och allt runt omkring var så b.

I The Reunion då man märker att karaktärerna verkligen saknar tiden på high school, känner faktiskt igen mig i detta fast då handlar det om gymnasiet med alla sköna fyllor och andra liknande saker.

Så ta vara på eder tid på gymnasiet ni som fortfarande går där.
Citera
2012-06-30, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NastyEvilDog
Men herregud, kan de inte sätta punkt för eländet nån gång? Första filmen var väl okej, men därefter ballade serien ur ganska snabbt och blev bara pinsam och larvig.

Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Tyckte faktiskt denna rulle var rätt go ändå. Skönt med orginalskådisarna som gjorde sitt jobb som de gör i vanlig ordning till skillnad från de som var med i de Beta House. Den näst senaste Book Of Love borde dock inte ha tillåtelse att kalla sig för en American Pie film då skådespelarna och allt runt omkring var så b.

I The Reunion då man märker att karaktärerna verkligen saknar tiden på high school, känner faktiskt igen mig i detta fast då handlar det om gymnasiet med alla sköna fyllor och andra liknande saker.

Så ta vara på eder tid på gymnasiet ni som fortfarande går där.
Men spinofferna har alltid haft American Pie presents: framför titeln. Således för att klargöra att dem inte har något med orginalgänget att göra och inte kan räknas in i quadrologin.
Citera
2012-06-30, 23:54
Medlem
Skyishs avatar
Såg den nyss och jag är nöjd!
Hoppas på en till!
Citera
2012-07-01, 01:41
Medlem
såg denna också nyss och jag tyckte med att den var väldigt rolig :P ska jag va helt ärlig tyckte jag den var bättre än de tre första! dom där i mellan räknas inte så de behöver man inte jämföra med då dom var så sjukt dåliga.
Citera
2012-07-01, 01:47
Medlem
NirvanAs avatar
Tycker ingen american pie film var direkt jättebra, denna var dock bäst i serien, konstigt nog.
Citera
2012-07-01, 17:25
Medlem
[complex]s avatar
Den var bra. Jag skrattade iallafall
Ska leta upp nån mer komedi.
Citera
2012-07-01, 18:44
Medlem
Pallevantes avatar
Jag tänkte skriva något stort om hur American Pie kom med en ny generation skådespelare som aldrig överlevde sin egen start i karriären, men jag har varken tid eller lust. Den här filmen visar varför vissa av dom fortfarande har pågående karriärer medan andra gör små skitroller någon gång ibland. Chris Klein var pinsamt dålig i alla sina scener och filmen var på sin höjd sevärd för att man såg de första filmerna när de kom för en massa år sen.

Den har ett mer genomarbetat manus än de filmer som stämplats American Pie de senaste åren, men det räddar inte mycket.
Citera
2012-07-01, 20:30
Bannlyst
Man får ju ta det för vad det är. Sen har ju Chris Ostreicher varit lite av den som varit lite svår att läsa av. Jag tror att det hade påverkat intrycket av honom mer om han förekomit i tredje filmen. Jag tyckte dock att han hade sina stunder. Dock har jag alltid haft lite svårt för Kevin Myers. Visst ibland kan han vara kul men hans "to the next step" kunde jag ha varit utan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in