2011-03-17, 10:53
Medlem
Hejsan,

Jag har tydligen råkat lovat att bjuda en tjej på middag idag, så där skön sak man drar ur sig på fyllan.
Jag brukar alltid köra på koh phangan, trevligt ställe med riktigt bra mat för helt okej pris MEN eftersom jag fick reda på detta idag så är Koh Phangan redan fullbokat såklart.

Har någon något trevligt tips att bjuda på? Gärna runt medis eller i gamla stan, hade efter det tänkt gå å ta en öl och eftersom det är ST Patty's day så känns irländskt som en vinnare. Några förslag?
Pengarmässigt så är väl 150-250 kr/pers för mat helt okej, vill gärna komma undan med mat och dricka för under 1000 iaf.
Citera
2011-03-17, 11:18
Medlem
www.theliffey.se - gamla stan
Citera
2011-03-17, 11:23
Medlem
htebacinoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranks
Hejsan,

Jag har tydligen råkat lovat att bjuda en tjej på middag idag, så där skön sak man drar ur sig på fyllan.
Jag brukar alltid köra på koh phangan, trevligt ställe med riktigt bra mat för helt okej pris MEN eftersom jag fick reda på detta idag så är Koh Phangan redan fullbokat såklart.

Har någon något trevligt tips att bjuda på? Gärna runt medis eller i gamla stan, hade efter det tänkt gå å ta en öl och eftersom det är ST Patty's day så känns irländskt som en vinnare. Några förslag?
Pengarmässigt så är väl 150-250 kr/pers för mat helt okej, vill gärna komma undan med mat och dricka för under 1000 iaf.

Krua thai lidingö är ett fint ställe Eftersom du söker pub
också kan jag meddela att de serverar lättöl.
Citera
2011-03-17, 12:40
Medlem
alpha-maennchens avatar
Du har Limerick - T-bana Rådmansgatan
Tegnérgatan 10, Stockholm.

Eller så har du en personlig favorit (kanske inte irländsk men dom firar garanterat det där också, då dom bara talar engelska)

Bag pipers inn - nära st.eriksplan eller Karlberg Station.

Stället är perfekt, gå ner en trappa till källaren, där serveras riktigt god mat och dryck till en inte alls farlig prislapp, mysigt som fan !
Dom säger att dom har Stockholms godaste BBQ ribbs och jag har då inte lyckats hitta något som knäcker deras,fan va gott
Citera
2011-03-17, 12:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kranks
Hejsan,

Tiger, ligger på Hornsgatan mellan Zinken och hornstull (vid stockholmshem ungefär)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in