2021-06-06, 19:05
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Bolaget var rena skurkeriet eller vad?

Mycket talar mycket riktigt fr att det hr r en riktig hrva. Spotlight anade oro och valde att agera preventivt, bra jobbat.
Citera
2021-06-07, 10:35
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Vem r den dr Ibra egentligen?
Citera
2021-06-07, 14:15
Medlem
Osynk-Bjarnes avatar
Du fr nog en ganska bra bild av honom hr: https://www.youtube.com/watch?v=8wd6KScfAVU

Jag har kollat p den videon flera gnger i rent underhllningssyfte, det r p samma niv som typ en grotesco-sketch. Full av floskler och tomma ord, man mrker att han inte kan ett skit om nnting men har ndock (eller iaf mlar upp) ett sjlvfrtroende som sjlvaste Varren Bffrt. nd har han lyckats f med sig massa folk med sitt skitsnack, helt jvla ofattbart.
Citera
2021-06-07, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynk-Bjarne
Du fr nog en ganska bra bild av honom hr: https://www.youtube.com/watch?v=8wd6KScfAVU

Jag har kollat p den videon flera gnger i rent underhllningssyfte, det r p samma niv som typ en grotesco-sketch. Full av floskler och tomma ord, man mrker att han inte kan ett skit om nnting men har ndock (eller iaf mlar upp) ett sjlvfrtroende som sjlvaste Varren Bffrt. nd har han lyckats f med sig massa folk med sitt skitsnack, helt jvla ofattbart.
Orkade inte titta p hela klippet, vilken tomte!!
Citera
2021-06-17, 09:34
Medlem
Citat:
Bolaget var rena skurkeriet eller vad?

Det vill jag inte kommentera, men man kan ju frvnas ver tv saker: Kursen, sett ver lite tid, r en total katastrof, idag r sista handelsdagen fr aktien, men aktien handlas upp....snacka om sektbeteende
Parans Aktie
Citera
2021-06-17, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av novish123
Det vill jag inte kommentera, men man kan ju frvnas ver tv saker: Kursen, sett ver lite tid, r en total katastrof, idag r sista handelsdagen fr aktien, men aktien handlas upp....snacka om sektbeteende
Parans Aktie
Ingen handel imorgon???

Jag kan inte frst folk som sitter kvar i en aktie som tvngs avnoteras. Courtaget p skit listan dom flyttar till motsvarar ju flera hundra aktier p sin minimum courtage niv.
Citera
2021-06-17, 21:23
Medlem
Citat:
Ingen handel imorgon???

Jag kan inte frst folk som sitter kvar i en aktie som tvngs avnoteras. Courtaget p skit listan dom flyttar till motsvarar ju flera hundra aktier p sin minimum courtage niv.

Jag behll 100 st bara fr att se vart det skulle ta vgen.
Det var ngon rad ngonstans som sa att kontrakt eller liknande frdes ver till det kinesiska bolaget. D slde jag.
Citera
2021-06-18, 09:26
Medlem
Citat:
Ingen handel imorgon???

Sorry jo sklart, idag r sista dagen. Som att titta p en lngsam avrttning. tragiskt
Citera
2021-06-18, 10:11
Medlem
Helt otroligt verkar det vara ett ganska stort gng som tnker sitta kvar.

Absolut helt klart r ju att Parans bara r ett tomt skal, inga ordrar, inget kapital, kanske inte ens ngon produkt kvar.

Svrare avgra om det r styrelsen som begtt brottslighet eller om man blivit lurade av Kineserna.
Citera
2021-06-18, 18:28
Medlem
Helt sjukt hur mnga som bara lt sig dras ned och drunkna med denna aktie.

Jag kan tnka mig det knns uppgivet att ha frlorat 90% och kanske man blir blind och bara skiter i allt.

Men det r ju idiotiskt att inte rdda dom sista 10% och lta dom frsvinna ocks.
Citera
2021-06-19, 09:00
Medlem
Citat:
Helt sjukt hur mnga som bara lt sig dras ned och drunkna med denna aktie.

Jag kan tnka mig det knns uppgivet att ha frlorat 90% och kanske man blir blind och bara skiter i allt.

Men det r ju idiotiskt att inte rdda dom sista 10% och lta dom frsvinna ocks.

De hundra som jag ltit vara kvar kostar mer att slja n vad de var vrda.
Jag funderar ox p om detta gtt rtt till.
En lxa till att lra sig. Rddade i a f 50% av mitt vrde.
Citera
2021-06-19, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynk-Bjarne

Vem intervjuar? Det r ju den verklige knppskallen och manipulatren.

Det r ju han som boostar Ibras ego till sjuka niver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in