2016-02-23, 17:38
Medlem
Fick upp intresset fr Parans redan fr ngot r sedan och tyckte att det fanns en god potential i bolaget. Patenterat system, frbttrade produkter med lngre rckvidd, fler anvndningsomrden och numera i kombination med traditionell belysningsfunktion. Lste p en del, mejlade frgor men tyckte det var fr tidigt fr att investera d. S ja, nu missade man tget lite grann. Gick dock d in i Starbreeze, Anoto och Tobii s kan vara rtt s njd nd.
Citera
2016-02-26, 07:28
Medlem
Luftslott
Citera
2016-03-03, 16:59
Medlem
Kpte in mig nyligen p 7.1 fll dramatiskt efter ngra dagar och terupphmtade sig, vntas flera mssor och kursen kan tryckas upp om bestllningar sker p den nya SP4. Blev hela 130.000 hoho

Kan bli antingen en riktig succe efter ngot r eller s rr det sig mot ett frlust fretag och tiden r inte inne fr att "leka miljvnlig" hoppas flera fretag vljer samma val som google och ser de som frebild.

Precis bytt lokal efter 10r. Kirr i kassan kanske? haha
Citera
2019-06-10, 18:35
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenisej9
Kpte in mig nyligen p 7.1 fll dramatiskt efter ngra dagar och terupphmtade sig, vntas flera mssor och kursen kan tryckas upp om bestllningar sker p den nya SP4. Blev hela 130.000 hoho

Kan bli antingen en riktig succe efter ngot r eller s rr det sig mot ett frlust fretag och tiden r inte inne fr att "leka miljvnlig" hoppas flera fretag vljer samma val som google och ser de som frebild.

Precis bytt lokal efter 10r. Kirr i kassan kanske? haha

1,5 idag, inte s bra affr
Senast redigerad av jack.daniels 2019-06-10 kl. 18:37.
Citera
2020-06-25, 12:33
Medlem
1. Ngon som lyckats identifiera det kinesiska bolaget "Qingdao Photon Technology" eller sitter p ngon kunskap om detta?

2. Hur upphaussad r aktien? Finns en annan trd hr p fb om en viss Ibra Kadabra, som visar sig ven r inblandad i detta fall via Facebookgrupp m.m. (Vldigt kul snubbe att lyssna p f..)

3. Vad tror ni om framtiden? Seris ledning? Vad vet vi om styrelseordf. GM? Denne r medlem i nmnd hauss-FB-grupp.
Citera
2020-06-26, 22:25
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcnoss
1. Ngon som lyckats identifiera det kinesiska bolaget "Qingdao Photon Technology" eller sitter p ngon kunskap om detta?

2. Hur upphaussad r aktien? Finns en annan trd hr p fb om en viss Ibra Kadabra, som visar sig ven r inblandad i detta fall via Facebookgrupp m.m. (Vldigt kul snubbe att lyssna p f..)

3. Vad tror ni om framtiden? Seris ledning? Vad vet vi om styrelseordf. GM? Denne r medlem i nmnd hauss-FB-grupp.
Sitter IBRA som Mod i en facebook aktiegrupp borde du lsa p ordentligt, denna snubbe sljer sin morsa fr egen vinning
Sk och du skall finna
Citera
2020-06-27, 00:23
Medlem
Att folk kper aktier i ett bolag som har lika lg omsttning p ordrarna som AIK Fotboll r fr mig en gta. Hur tnker ni som kper?
Citera
2020-11-25, 08:40
Medlem
Smutzs avatar
Finns det ngon hr som kpte Parans innan Ibra brjade hrja, alternativt kpte helt utan att knna till eller bry sig om pumperiet?

Har ni slt av och p vilken niv i s fall?
Citera
2021-01-11, 15:56
Medlem
Jag kpte 2000 st strax under 5 kr, hade ingen aning om vem "Ibra" var vi det skedet.
Slde av hlften vid 10 kr och har fortfarande 1000 st kvar.
Citera
2021-05-31, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halofan12
Jag kpte 2000 st strax under 5 kr, hade ingen aning om vem "Ibra" var vi det skedet.
Slde av hlften vid 10 kr och har fortfarande 1000 st kvar.

Fyfan vad deppigt det brjar bli att flja Parans och alla stackare som blder nu. En graf sger mer n tusen ord Parans Solar chart
Citera
2021-06-04, 18:25
Medlem
Evil_Santas avatar
Spotlight har beslutat att bolaget ska avnoteras, senaste dag fr handel 18 juni. Pressmeddelande

Avfrdade bolaget nr jag hrde talas om det i samband med Ibra kadabras pump and dumps s har inte fljt turerna kring detta s noga men verkade inte vara ett jtteserist bolag.
Senast redigerad av Evil_Santa 2021-06-04 kl. 18:31.
Citera
2021-06-04, 18:30
Medlem
Bolaget var rena skurkeriet eller vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här