Citat:
Ursprungligen postat av
Tillflykten
Vad skönt, och grattis till nytillskottet 😊
Härligt att du besegrade PV med, obehaglig sjukdom som jag inte visste fanns innan du startade den här tråden.
Ja, det är fint här, dock extremt sällan inloggad på flashback numer :-)
Tack! Nu var det ju 2 år den jag skrev snart. Och ännu ett barn är här nu, haha. Nu får det dock räcka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Unelad
Jag skulle bara googla på 'Andolex' så kom jag in på den här tråden på något sett och har nu läst igenom rubbet.
Helvete vilken resa du genomgått, det är synd att alla bilder är borta sedan länge men kan bara tänka mig problematiken.
Det känns som att du genomgick någon sorts prövoperiod i några år innan läkaren äntligen satte upp dig på Mabthera? För det verkar verkligen vara det som har hjälpt dig, skönt att slippa tabletter!
Jag har också nyligen börjat behandlats med Mabthera och det lättar min själ att det hjälper dig så pass bra. (Även fast mitt fall är annorlunda)
Jag förstår att åren går och saker och ting prioriteras annorlunda men vore väldigt trevligt med en uppdatering i framtiden

Hej!
Så udda med andolex, men jag minns nu. En av de första medicinerna jsg fick att gurgla med haha. Jag vill minnas att jag tog upp mabthera typ något år innan jag faktiskt fick det, men om drt kanske var obeprövat för PV just då så jag fick aldrig det.
Jag är fortsatt frisk! Har numera två underbara barn. Att inte få bli förälder pga PV har varit min mardröm. Så tacksam för mabthera!
Den enda medicinen jag tar är levaxin. Jsg hoppas att jag inte får några fler sjukdomar! Jag har dock en del otur. Fick akut pankreatit under min graviditet nu i vintras pga vandrande gallsten och jag hamnar lätt i "varför jag" - känslor. Men det löste sig fint!!
Jag hoppas oavsett sjukdom du har att du mår bra ❤️