Citat:
Ursprungligen postat av
Greydon
Har också för mig det, han lämnade väl husbilen som han fick låna av en vän. Dock är jag inte så säker på att Flinck är vår man. Har talats om incidenter som mer tyder på att det skulle vara Torkel. Sen är Flinck ett geni, trots sin sjukdom och drogproblematik. Tror samtidigt inte att man skulle presentera honom som en person som har spelat mot kända skådespelare, så beskrivs oftast en halvmedioker person som fått glänsa på duken några gånger.
Håller med. Flinck är nog inte luspank heller, även om han inte lever något dekadent liv. Visst kan han ha fått ett återfall med droger, men ärligt talat tror jag han är nöjd med sitt snus och att dricka vin (som han uttalat gör). Sedan tror jag inte att Flink stjäl frukt och godis, han skulle nog stjäla något bättre på en matvarubutik. Han regisserar väl så smått idag på någon mindre teater - ett kreativt brödjobb typ. Sedan håller jag med, Flink är ett geni och på tok för stor för Sverige. Det är på riktigt ledsamt att han inte är i de större salongerna.