2018-11-08, 23:57
Medlem
SingleStars avatar
Funderar på en viss Evert som sist var med på Krigarnas ö och att butiken skulle ha varit ICA Matmäster. Han har inte haft det fett på länge.
Citera
2018-11-09, 00:50
Medlem
per-albins avatar
Jag lägger min röst på Thorsten Flinck, han är båda knarkare och genial skådespelare men även en psykfall som inte får så många jobb längre.
Citera
2018-11-09, 03:28
Medlem
Får en känsla av att det är en man med starka högervärderingar, med rötter i djupaste blå borgerligheten, så starka att han hellre riskerar att stå med skammen på det här sättet än att gå emot sina värderingar och ta emot "allmosor" (det stöd alla har rätt till) från samhälle och socialen.
Citera
2018-11-09, 06:58
Medlem
Lyssnade på Rockklassiker nu på morgonen och enligt programledaren där så ska detta vara samma person som blev avslängd från ett tåg mellan Malmö-Stockholm, han blev avsläng i Jönköping då han inte hade någon biljett. Samma person ska ha varit inne i en färgaffär i Stockholm och varit väldigt otrevlig mot personalen, och en av dessa är programledaren i Rockklassikers dotter.Han sa även att det är en mycket känd skådespelare. Kollar man då i trådarna som ligger här på FB så borde det stämma in på Torkel P
Senast redigerad av Catten77 2018-11-09 kl. 07:02.
Citera
2018-11-09, 07:09
Medlem
Ronilles avatar
Japp då är det ju TP! Om det stämmer det som sägs på radion.
Citera
2018-11-09, 08:38
Medlem
Det är utan den minsta tvekan Thorsten Flinck. Har sett honom en par gånger senaste halvåret och han ser ut som han gått ner sig totalt. Riktigt risig uteliggare , skulle lägga hela min lön på att det är han.
Citera
2018-11-09, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catten77
Lyssnade på Rockklassiker nu på morgonen och enligt programledaren där så ska detta vara samma person som blev avslängd från ett tåg mellan Malmö-Stockholm, han blev avsläng i Jönköping då han inte hade någon biljett. Samma person ska ha varit inne i en färgaffär i Stockholm och varit väldigt otrevlig mot personalen, och en av dessa är programledaren i Rockklassikers dotter.Han sa även att det är en mycket känd skådespelare. Kollar man då i trådarna som ligger här på FB så borde det stämma in på Torkel P

Ok, my bad. hann inte läsa detta innan jag skrev att det måste vara Thorsten Flinck
Citera
2018-11-09, 08:55
Medlem
PingPongGlasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Ok, my bad. hann inte läsa detta innan jag skrev att det måste vara Thorsten Flinck

Då är det väl ändå Torkel Pettersson? Han är väl knappast gift, har enligt många vittnen i tråden även drogproblem. Det som talar mot honom är väl handväskan? Torkel är ju tämligen manlig; lång, breda axlar, en ordentlig bringa, och hans ansiktsform och ögon skriker ju inte kvinna (om han nu skulle vara utklädd ihop med handväskan).

Min andra seriösa gissning är Olle Sarri. Han har en betydligt mer feminin aura och känns även labil i sin person, och han har väl inte jobbat ihjäl sig de sista åren (även om jag känner till Sameblod och något teaterprojekt), så han känns mer grötätare än Flink (exempelvis). Olle Sarri är ju mer kompatibel med en handväska for sure.
Citera
2018-11-09, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongGlass
Då är det väl ändå Torkel Pettersson? Han är väl knappast gift, har enligt många vittnen i tråden även drogproblem. Det som talar mot honom är väl handväskan? Torkel är ju tämligen manlig; lång, breda axlar, en ordentlig bringa, och hans ansiktsform och ögon skriker ju inte kvinna (om han nu skulle vara utklädd ihop med handväskan).

Min andra seriösa gissning är Olle Sarri. Han har en betydligt mer feminin aura, och han har väl inte jobbat ihjäl sig de sista åren (även om jag känner till Sameblod och något teaterprojekt), så han känns mer grötätare än Flink (exempelvis). Olle Sarri är ju mer kompatibel med en handväska for sure.

PRecis då borde de vara han japp. Vilken lirare!
Citera
2018-11-09, 09:00
Medlem
PingPongGlasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
PRecis då borde de vara han japp. Vilken lirare!

Oavsett vem mannen är, så måste man ju ge vederbörande lite credd; snatta frukt, godis och bullar i en handväska, och dessutom börja dilla offentligt (om än i ett förhör) att man lever på gröt. Han är ju trots allt en kändis, och han borde veta att även poliser sladdrar när det vankas kändis i förhörsrummet till kamrater och grannar.
Citera
2018-11-09, 09:05
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Torkel är gift.
Citera
2018-11-09, 09:07
Medlem
F1REs avatar
Något som också talar emot TP är att han verkar ha pengar i sitt företag? Har man lön när man ingår i dramatens fasta ensemble?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in