2018-11-10, 00:08
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Jag gör också det, men alltså nytorget-Vasastan är en rätt konstig sträcka om jag ska vara ärlig. Även om man kan gå renstiernas och fina utsikten där och sen följa vattnet längs skeppsbron osv. Så hamnar man mitt i city sen och därifrån finns inte direkt några trevliga promenadstråk för att ta sig till Vasastan.

Hur som helst, fortsätter tro att det är en skådespelare man kommer bah: vem? När man väl får höra namnet.

Han har väl inte råd med tuben.
Citera
2018-11-10, 00:19
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Han har väl inte råd med tuben.

Om han inte drar sig för att snatta, tror jag knappast han tvekar på att planka.
Citera
2018-11-10, 00:28
Medlem
Witkos avatar
Jag skulle inte bli förvånad om det är Torkel som snattat.
Citera
2018-11-10, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Jag skulle inte bli förvånad om det är Torkel som snattat.

Skulle vara citroner då annars tror jag ni kan släppa dom tyngre missbrukarna.

Godiset okej, eventuellt bullarna också men inte fan tror jag en råpundare botaniserar runt bland frukten och prioriterar den högst av allt annat både dyrare och mer lättstulet i en butik som dessutom innehåller mer socker.
Citera
2018-11-10, 02:30
Medlem
Kasuarens avatar
Hedervärd snattnig ändå. Han ville väl ha godis och lime/citron till groggarna. Hade varit betydligt värre om han snattade oxfilé eller liknande. Nu vet man iaf att det är för eget bruk.
Citera
2018-11-10, 06:20
Medlem
sfrges avatar
Det måste sannerligen vara en skådespelare på brant nedgång när man inte har råd att lägga ut 62 kr.

Någon med missbruksproblem låter ju troligt.
Citera
2018-11-10, 08:48
Medlem
sonicguides avatar
Handväska och man.
Kan det vara nån från transvärlden eller någon som gillar att spontantransa?
Nog borde det vara välkänt om någon manlig skådis brukar gå omkring med handväska?

Dagsböterna borde kunna ge en indikation på inkomstnivån för mannen vi söker.
Citera
2018-11-10, 12:54
Medlem
Wajis avatar
Gissar på denna lirare https://sv.wikipedia.org/wiki/Thomas_Hellberg

Han som dömdes för ju brott (FB) Skvaller om skådespelaren Thomas Hellberg (Sammanfogad /Mod)
Citera
2018-11-10, 13:55
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Skulle vara citroner då annars tror jag ni kan släppa dom tyngre missbrukarna.

Godiset okej, eventuellt bullarna också men inte fan tror jag en råpundare botaniserar runt bland frukten och prioriterar den högst av allt annat både dyrare och mer lättstulet i en butik som dessutom innehåller mer socker.

Haschtomte med ambition att få i sig något nyttigt i sockerfallen.
Citera
2018-11-10, 14:35
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Gissar på denna lirare https://sv.wikipedia.org/wiki/Thomas_Hellberg

Han som dömdes för ju brott (FB) Skvaller om skådespelaren Thomas Hellberg (Sammanfogad /Mod)

Det är inte mycket vi VET men vi VET att det inte är han. Snattaren är filmaktuell!
Hur fan överlever du i vardagen , bor du i gruppbostad eller hemma hos dina föräldrar?
Citera
2018-11-10, 14:39
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det är inte mycket vi VET men vi VET att det inte är han. Snattaren är filmaktuell!
Hur fan överlever du i vardagen , bor du i gruppbostad eller hemma hos dina föräldrar?

Tackar som frågar. Mitt gruppboende hälsar Men det där med filmaktuell och media är ju en sak. Och hur vet du att inte fått
någon biroll igen?

Somna om du och tagga ner lite eller minska ner med dom gröna tabletterna så kan säkerligen även du bli normal och trevlig
Citera
2018-11-10, 14:43
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Tackar som frågar. Mitt gruppboende hälsar Men det där med filmaktuell och media är ju en sak. Och hur vet du att inte fått
någon biroll igen?

Har du hört talas om google eller imdb?
https://m.imdb.com/name/nm0375219/fi...?ref_=m_nmfm_1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in