2018-11-09, 20:12
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Tror inte det är Torkel förresten. Märkligt av nån radioprofil att outa att det skulle varit han.

Hade det varit Torkel hade det snackats i artikeln om skådespelare med huvudrollen i populära filmer osv.

Lär vara någon hyfsat okänd skådespelare från nya yrrol-filmen

Jag brukar ha jävligt bra näsa i dessa trådar och är helt på din linje.
Definitivt inte Flink och är jävligt tveksam på Thorkel med.
95% säker på en nobody.

Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det kan vara M*hmut Suv*kci.

Han har haft biroller i en Beckfilm, Torpederna och Snabba Cash II samt ett par filmer till.
Är med i "Britt-Marie var här", en ny film av Tuva Novotny med Peter Haber och Pernilla August i huvudrollerna.
Olle Sarri, som nämnts tidigare i tråden, har också en roll i filmen som har premiär i januari.

Denne M*hmut Suv*kci är totalt okänd för mig, jag bara kollade upp lite filmer som är på gång.

Bra gissning!
Sarri-spåret verkar komma från att han är lite mesig och skulle kunna tänkas ha handväska. Eliten av flashbackdetektiverna strikes again...
Senast redigerad av langaocb 2018-11-09 kl. 20:16.
Citera
2018-11-09, 20:18
Medlem
FruStormuftis avatar
Är det en svensk eller ens en ”svensk” (alla svenska medborgare eller alla som vill vara i Sverige och bosatt sig här, asylsökande etc)
En dansk kanske?

ICA Folkungagatan är en bra närbutik för alla på riktigt hemlösa, inga lajvare, som sover vid Slussen.
Citera
2018-11-09, 20:21
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Tja, skådespelaren (eller vem nu Aftonbladet ville få till "skådespelare") kanske hade en laptop-väska. Jag bär en laptopväska (med dator i) varje arbetsdag, och den bär jag i handtagen, så den är alltså en slags "handväska". (Axelbandet gör ont i axeln, får mig att gå "snett" i ryggen..)

Så skådespelaren behöver alltså inte vara en "fjolla", han kanske fyllde handväskan med "snatterigods", dvs. laptopväskan?

-Fan vet.

Jag brukar inte hjälpa random tiggare etc, men ser jag någon som jag "känner"/känner igen, som saknar typ 20 spänn, så är jag oftast generös nog att köpa en påse "tutti-frutti" till henne/honom.

Hoppas att skådisen rycker upp sig, och får det bättre!
Ja inte skulle jag då hjälpa TP om det nu var han. Om han gav fan i att köpa Affe och få böter för det skulle han ha råd med mat.
Citera
2018-11-09, 20:27
Medlem
FruStormuftis avatar
Den här stämmer rätt bra in https://m.imdb.com/name/nm2930714/bio?ref_=m_mn_ov_bio
Bj-örn Gu-stafsson
Citera
2018-11-09, 20:31
Medlem
FetFulElaks avatar
Handväska... hmmm, får mig att tänka på Pjotr Sipen ;-/
Citera
2018-11-09, 20:33
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det kan vara M*hmut Suv*kci.

Han har haft biroller i en Beckfilm, i Johan Falk-filmerna, Torpederna och Snabba Cash II samt ett par filmer till.
Är med i "Britt-Marie var här", en ny film av Tuva Novotny med Peter Haber och Pernilla August i huvudrollerna.
Olle Sarri, som nämnts tidigare i tråden, har också en roll i filmen som har premiär i januari.

Denne M*hmut Suv*kci är totalt okänd för mig, jag bara kollade upp lite filmer som är på gång.

Han driver väl 2 restauranger varav en med Joel Kinnaman? Nu vet jag inte hur dessa går, men jag förmodar att det går som det skall?
Citera
2018-11-09, 20:46
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Den här stämmer rätt bra in https://m.imdb.com/name/nm2930714/bio?ref_=m_mn_ov_bio
Bj-örn Gu-stafsson

Vet du att han är totalt på dekis och det är därför du gissar på honom?
Tror han hade blivit kallad "Stjärnkomikern" eller något liknande i slaskpressen.
Citera
2018-11-09, 20:53
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Ja inte skulle jag då hjälpa TP om det nu var han. Om han gav fan i att köpa Affe och få böter för det skulle han ha råd med mat.

Även en missbrukare kan man givetvis bjuda på en kopp kaffe, eller en påse godis eller bulle. Men till missbrukare ska man aldrig, ALDRIG, ge pengar, slantarna går oftast direkt till missbruket i så fall.. (Oavsett knark-, alkohol- eller spelmissbruk)

Men vem stackarn nu tråden handlar om, för det enda vi kan vara säkra på ÄR att det är en stackare det rör sig om, får vi hoppas att det går bättre för honom än att han går ner sig i missbruk och misär. Men som tröst kan jag i alla fall bjuda på en påse "tutti-frutti".. (Om detta får kändisen att friskna till!)

"Dr Phil-liknande-samtal" med kändisen ingår med Kraftfoder i så fall..
(Säljer rättigheterna efteråt till högstbjudande! -Nä det var ett skämt..)
Citera
2018-11-09, 20:54
Medlem
metaldeaths avatar
Det är väldigt vanligt att kändisar snattar i diverse butiker oavsett om de har pengar eller inte. Verkar som det blivit en sport för kändisarna att sno. Så det behöver inte vara någon nedgången b kändis eller liknande. De jag känner som jobbar i butik tar minst en kändis i veckan på bar gärning.
Citera
2018-11-09, 21:00
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Han driver väl 2 restauranger varav en med Joel Kinnaman? Nu vet jag inte hur dessa går, men jag förmodar att det går som det skall?
Ingen aning. Som jag skrev, han är totalt okänd för mig. Så om han pallar äpplen eller kränger pizza har jag ingen som helst vetskap om. Jag satt bara och letade namn på relativt okända skådisar, då jag inte tror att snubben ifråga är någon särskilt berömd eller folkkär skådis.
Citera
2018-11-09, 21:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av metaldeath
Det är väldigt vanligt att kändisar snattar i diverse butiker oavsett om de har pengar eller inte. Verkar som det blivit en sport för kändisarna att sno. Så det behöver inte vara någon nedgången b kändis eller liknande. De jag känner som jobbar i butik tar minst en kändis i veckan på bar gärning.

Precis det hör lite till. Ung som att trasha hotellrum. Här är det Tuva Novotny. Case closed.
Citera
2018-11-09, 21:08
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metaldeath

Dagsbot på 50:- antyder dock ”pank på riktigt”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in