2004-09-12, 13:02
Medlem
trulles avatar
Någon som stött på problemet att erat trådlösa kort känts igen som ett ethernet kort ?
Hur ska man göra då ?
Citera
2004-09-12, 16:46
Medlem
DrLoves avatar
Vad menar du att den skulle köra för standard om den inte använde sig av Ethernet?

/DrLove
Citera
2004-09-12, 23:53
Medlem
trulles avatar
den visar sig som Local Area Connection, dvs jag kan itne välja vilket nätverk jag ska koppla mig till. 801.22 är inte det en standard .. ? eller 2.4ghz eller vf det är..
Citera
2004-09-13, 07:09
Medlem
DrLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trulle
den visar sig som Local Area Connection, dvs jag kan itne välja vilket nätverk jag ska koppla mig till. 801.22 är inte det en standard .. ? eller 2.4ghz eller vf det är..

Du svamlar. Har jag förstått det hela rätt när jag säger att ditt trådlösa nätverkskort identifieras och installeras som ett kabelbundet?

/DrLove
Citera
2004-09-13, 10:39
Medlem
trulles avatar
precis
Citera
2004-09-13, 17:13
Medlem
DrLoves avatar
Ladda ner rätt drivrutiner till ditt nätverkskort från tillverkarens hemsida. Packa upp dem i t.ex. C:\nic-temp

Öppna enhetshanteraren (Högerklicka på den här datorn -> Egenskaper -> Maskinvara -> Enhetshanteraren). Markera nätverkskortet och välj "Egenskaper". Leta reda på "Uppdatera drivrutin" och genomför detta. Välj nu att manuellt söka efter/specifiera en drivrutin och leta dig fram till mappen du packat upp drivrutinerna. Installera dessa. Vips.

/DrLove
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in