2011-03-16, 17:17
Medlem
Lodarleifs avatar
Jag och en polare kom över en 5a (patroner) lustgas av någon skummis för 100kr.
Hur skall vi göra för att få ut så mycket som möjligt, men slippa att överdosera?
Citera
2011-03-16, 17:19
Bannlyst
Har ni ingen gräddsifon? De får man ut mest av.

Annars var beredd med ballong och gör en litet hål på änden av patronen och fyll sedan ballongen.

Ni kan inte överdosera på 5 patroner, det krävs patron efter patron utan stopp under en bra stund för att något ska kunna skada er.
Citera
2011-03-16, 17:20
Medlem
Det blir svårt att överdosera då du lär somna innan du hinner ta mer, så länge du inte fyller rummet med gas.. Vill du få ut så mycket som möjligt så skulle jag tipsa om att dela en spliff innan ni glider iväg, och sen dela en ballong med jämna mellanrum.

Sitt ner med mycket fluff och skratt så ska allt gå bra
Citera
2011-03-16, 17:23
Medlem
ninkings avatar
Damn, en förpackning med 10 st kostar 30;- st på internet, så där blev ni allt lite blåsta! En patron räcker i 20-60 sekunder, och med tanke på att det är era första så kommer ni ha tur om ni lyckas få ut något ur dom.

Men ja, använd en gräddsifon. Om ni försöker ta sönder dom själva finns en stor risk att det mesta försvinner, eller att ni lyckas ge er frysskador på händerna.
Citera
2011-03-16, 17:24
Medlem
Lodarleifs avatar
Okej, vart får man tag på sycloner då? och vad kostar dem? Vi hade tänkt förvara patronera hemma hos en polare i typ en ask eller något, för att använda dom på festival i sommar.. Min fråga är om gasen håller? Är den en färskvara?
Citera
2011-03-16, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lodarleif
Okej, vart får man tag på sycloner då? och vad kostar dem? Vi hade tänkt förvara patronera hemma hos en polare i typ en ask eller något, för att använda dom på festival i sommar.. Min fråga är om gasen håller? Är den en färskvara?

Haha jag måste bara få fråga hur gammal du är ?
ang sifonen så undrar jag hur du(någon) kan ha missat reklamen som ligger på sidan.

Typ där ------------------------------------------------------------------------------>
Citera
2011-03-16, 18:04
Medlem
Hellointernets avatar
Haha.. jag testade detta igår för första gång.. och efter lite "wooooaaaaaahhh, bang bang i huvudet" som varade i några sekunder så var det "sköna" över. lite små kittlande i fingertopparna.. men kul
Citera
2011-03-16, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lodarleif
5a (patroner) lustgas av någon skummis för 100kr.

Citera
2011-03-16, 18:14
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Du är ju dum i huvudet. En sifon kostar väl runt 400 kr och kan användas praktiskt taget hur länge som helst. Ett paket kostar väl runt 30 kr och har 10 st i sig. Beroende på berusningsgrad så är det en onset på typ 2 sekunder, comeup lika lång, platå på en 30 sekunder till någon minut beroende på hur länge man håller andan och en comedown som är kraftigast den första minuten för att sedan avta i ett par 5 minuter till, progressivt.
Citera
2011-03-16, 19:12
Medlem
Bullsquids avatar
vilken blåsning, helt meningslöst att försöka ta utan sifon...nästan allt försvinner som sagt
sifoner och patroner hittas ju på www.pgw.se som görs reklam för här ständigt
Citera
2011-03-16, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ninking
Damn, en förpackning med 10 st kostar 30;- st på internet, så där blev ni allt lite blåsta! En patron räcker i 20-60 sekunder, och med tanke på att det är era första så kommer ni ha tur om ni lyckas få ut något ur dom.

Men ja, använd en gräddsifon. Om ni försöker ta sönder dom själva finns en stor risk att det mesta försvinner, eller att ni lyckas ge er frysskador på händerna.

Det där om att ens första patroner inte ger något, kan jag skriva under på. Är väl individuellt, men för mig så var det så.
Citera
2011-03-16, 20:57
Medlem
likeithards avatar
Utan sifon och minst ett 10-pack patroner per man, så är lustgas nästan helt meningslöst.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in