2011-03-16, 15:09
Medlem
jr.ewings avatar
Pga mitt jobb kommer jag behva arbeta i london under hela maj mnad.
Min plan r att boka weekend flyg hem till sthlm via RyanAir och p s stt komma hem varje helg.

Ngon som pendlar med ryanair som har lust att dela med sig av sina erfarenheter. Bra eller anus?
Citera
2011-03-16, 15:21
Medlem
Jag har flugit en hel del mellan London och Stockholm! Nu r jag inte sker att alla plan flyger dit, men dem jag flugit med flyger till Nykping (10 mil sder om Stockholm). Det r lite vilseledande eftersom Nykpings flygplats heter "Stockholm Skavsta airport". Nu var det ett tag sen jag flg, men vill minnas att det tog ett tag att ta sig till stansted frn centrala London.

I vrigt s kan jag bara bertta utifrn mina egna erfarenheter att nr man flyger med Ryanair s fr man vad man betalar fr, men eftersom det inte r s lngt s gr det oftast bra. Var frsiktig med bagage bara d dem tar ut en stor avgift vid eventuell vervikt.
Citera
2011-03-16, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jr.ewing
Pga mitt jobb kommer jag behva arbeta i london under hela maj mnad.
Min plan r att boka weekend flyg hem till sthlm via RyanAir och p s stt komma hem varje helg.

Ngon som pendlar med ryanair som har lust att dela med sig av sina erfarenheter. Bra eller anus?

r priset ett problem (?), om inte, flyg BA ifrn London City Airport till ARN, kan inte bli smidigare, avgngar 09:10 (1-2-3-4-5) och 18:55 (1-2-3-4-5-7).
Citera
2011-03-16, 16:51
Medlem
i-landsproblem
Citera
2011-03-16, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rafaela
i-landsproblem

Varfr ens skriva om Du inte tillfr ngot?
Citera
2011-03-16, 17:48
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkattheterelsa
Jag har flugit en hel del mellan London och Stockholm! Nu r jag inte sker att alla plan flyger dit, men dem jag flugit med flyger till Nykping (10 mil sder om Stockholm). Det r lite vilseledande eftersom Nykpings flygplats heter "Stockholm Skavsta airport". Nu var det ett tag sen jag flg, men vill minnas att det tog ett tag att ta sig till stansted frn centrala London. I vrigt s kan jag bara bertta utifrn mina egna erfarenheter att nr man flyger med Ryanair s fr man vad man betalar fr, men eftersom det inte r s lngt s gr det oftast bra. Var frsiktig med bagage bara d dem tar ut en stor avgift vid eventuell vervikt.

Nu flyger de inte bara till Stansted utan de flyger ven till Gatwick.
Citera
2011-03-16, 20:08
Medlem
MMXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Nu flyger de inte bara till Stansted utan de flyger ven till Gatwick.

BA flyger till City och Heathrow. Man slipper tget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in