Flashback bygger pepparkakshus!
2011-08-23, 18:30
Medlem
flaggantopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackielackiesaki
Förband....? lol

OM..
Citera
2011-08-23, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaggantopp
OM..

Dom kommer verkligen inte ha förband. Warmup DJ mycket möjligt, kolla eventet så bör det stå (på facebook exempelvis)
Citera
2011-08-23, 21:09
Medlem
flaggantopps avatar
Citat:
Dom kommer verkligen inte ha förband. Warmup DJ mycket möjligt, kolla eventet så bör det stå (på facebook exempelvis)

jaja samma sak, thx får la ta en titt på det.
Citera
2011-08-23, 21:22
Medlem
Citat:
jaja samma sak, thx får la ta en titt på det.

Kollade själv nu, stod inget där, men jag kan nog säga med 100% sannolikhet att någon kommer lira innan, vore konstigt om det var tyst ända tills han drog igång :P Men eftersom dom inte skriver något lär det ju inte vara någon känd
Citera
2011-08-23, 22:30
Medlem
Någon som vet om låten Ash - Let Me Show You Love (Ash & Avicii's Hype Machine Mix) finns i bra kvalité? Är den oficiellt släppt?
Citera
2011-08-23, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cdw
Någon som vet om låten Ash - Let Me Show You Love (Ash & Avicii's Hype Machine Mix) finns i bra kvalité? Är den oficiellt släppt?

Nej inte ännu
Citera
2011-08-23, 22:52
Medlem
Citat:
Nej inte ännu

Ingen som hittat den i bra kvalité då?
Någon som vet varför det tar så lång tid innan Avicii släpper sina låtar. Levels t.ex. hörde man ju första gången tidigt i våras och den är väl inte släppt oficiellt ännu?
Citera
2011-08-23, 23:09
Medlem
Deficios avatar
Citat:
Levels t.ex. hörde man ju första gången tidigt i våras och den är väl inte släppt oficiellt ännu?
Tycker att det är en extremt stor miss. Visst, låtar läcker och blir alltid någorlunda utspelade innan releasen, men Levels är så uttjatad att jag inte vet jag ska göra. Releasen lär bli en besvikelse, ifall han inte gör en EP utav det.

Jackielackisaki, har du någon kunskap angående hans kommande releaser? Blir det singel efter singel efter singel?
Citera
2011-08-24, 20:17
Medlem
Proteges avatar
Citat:
tjena, tänkte kolla avicii i helgen i malmö Undrar om det är någon som vet om det kommer vara något förband ? Är inte så sugen på vara där i tid då

Citat:

Oliver ingrosso kommer att värma upp för Avicii, även Joey Massa!
Citera
2011-08-24, 20:31
Medlem
flaggantopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protege
Oliver ingrosso kommer att värma upp för Avicii, även Joey Massa!

ah okej, tacktack! =)
Citera
2011-08-24, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deficio
Tycker att det är en extremt stor miss. Visst, låtar läcker och blir alltid någorlunda utspelade innan releasen, men Levels är så uttjatad att jag inte vet jag ska göra. Releasen lär bli en besvikelse, ifall han inte gör en EP utav det.

Jackielackisaki, har du någon kunskap angående hans kommande releaser? Blir det singel efter singel efter singel?

Det är vad jag har hört, kan bli ett LE7ELS album
Citera
2011-08-25, 09:19
Medlem
Citat:

Detta är den bästa kvallen jag har hittat:

http://www21.zippyshare.com/v/7484188/file.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in