2011-03-15, 21:35
Medlem
Poddes avatar
Försöker få Zen stone recovery tool att fungera för att återställa mina mp3 spelare.

http://se.creative.com/landing/MP3PlayerRecoveryTool/

Står inte att Windows 7 är kompatibelt och när jag startar programmet står det, "Operating system not supported".

Någon som har en aning om hur man ska göra? :/
Citera
2011-03-15, 21:39
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Läser man lite noga så står detta.

Ensure that you are using the Windows XP® Service Pack 2 32-bit, Windows XP Professional x64 Edition or Windows Vista™ (32-bit or 64-bit version) with Admin Access rights to install the program on the computer
Citera
2011-03-15, 21:45
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Läser man lite noga så står detta.

Ensure that you are using the Windows XP® Service Pack 2 32-bit, Windows XP Professional x64 Edition or Windows Vista™ (32-bit or 64-bit version) with Admin Access rights to install the program on the computer

Jag skrev ju att det stod att win7 inte var kompatibelt, men jag undrar om någon vet någon alternativ metod?

Att köra programmet i kompabilitetsläge fungerar inte.

Jag orkar knappast nedgradera till win vista för att få det att fungera.
Citera
2011-03-15, 21:50
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Ett alternativ är att lånar en XP-maskin av en polare. Utför detta där och bjud polaren på ett par öl.
Citera
2011-03-15, 22:11
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Ett alternativ är att lånar en XP-maskin av en polare. Utför detta där och bjud polaren på ett par öl.

Får väl bli så, förstår inte varför dom inte orkat fixa win7 kompatibilitet.
Citera
2011-03-16, 06:43
Medlem
zixls avatar
en annorlunda variant vore ju att dra in en xp i vmware eller ms virtual pc, men det är kanske lite overkill för ändamålet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in