2020-08-25, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Byter namn till Antonio och tar bort mellannamnet Glenn. Har inte haft kontakt med sin far på ett år.
Varför byter han inte efternamn om han vill markera mot pappan?
Citera
2020-08-25, 17:49
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia

För att han är DramaGay som vill göra DramaGaygrejer som är rena slag under bältet på sin oförstående farsa, men som den hycklare aNton är så vill han dra fördel av sitt effektiva efternamn.

Han bär smutsiga händer.

Citera
2020-08-25, 18:14
Medlem
Namblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia

För att den där låtsas-scousern tänker så klart med plånboken. Att byta namn till Antonio Bengtsson leder ju till att ingen vet vem han är och hans så kallade karriär försvinner.

Med tanke på att han uppenbarligen är helt talanglös och inte kan något annat här i livet än att åka snålskjuts på hans pappas efternamn i olika tramsprogram så blir det inget byte av efternamn.
Citera
2020-08-25, 18:34
Medlem
Är Anton efterbliven eller vad pysslar han med?
Såg hans instagrambild om det hela och hans känns inte alls som en 30-årig man. Vem sjutton byter namn för att bråka med sin pappa och varför går han ut offentligt med det? Det verkar så korkat.
Citera
2020-08-25, 22:51
Medlem
MollyMaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Är Anton efterbliven eller vad pysslar han med?
Såg hans instagrambild om det hela och hans känns inte alls som en 30-årig man. Vem sjutton byter namn för att bråka med sin pappa och varför går han ut offentligt med det? Det verkar så korkat.

Såg också hans IG-inlägg och uppfattade det som att det hela var ett påhitt av en Aftonbladet-journalist. Att han och hans pappa visst pratade och att namnbytet inte hade med en konflikt att göra. Han publicerade också en bild på honom, pappan och (tror jag) pojkvännen.
Citera
2020-08-26, 07:52
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MollyMae
Såg också hans IG-inlägg och uppfattade det som att det hela var ett påhitt av en Aftonbladet-journalist. Att han och hans pappa visst pratade och att namnbytet inte hade med en konflikt att göra. Han publicerade också en bild på honom, pappan och (tror jag) pojkvännen.
Citat:
Citat:
Antonio - Pappa Glenn - Vasil ☀️🔥💁🏽‍♀️ #ДАВАЙ LIVERPOOL FC IKVÄLL!!! Nu kör vi⚽️❤️🔥

Jag vill bara säga en sak till er alla. Glöm inte bort att det var ”natalie armine demirian” som skrev en artikel på aftonbladet UTAN att jag har träffat henne eller ens sagt något. Artikeln säger att jag bytt namn för att jag bråkat med min pappa vilket är 100% bullshit. Jag har bytt namn för jag tycker Antonio är fint och det var på tal vid min födsel. INGET ANNAT ALLSTÅ! Jag pratar med min pappa så sluta snacka skit. Han skiter också i detta. Detta är en artikel som har fått många att hoppa på mig vilket är äckligt men även folk som snackar om att min mamma ska ha sagt nått.

Ni har ingenting med detta att göra. Jag är 29 år och är en vuxen man. Jag gör precis vad fan jag vill. Om det är något ni ska störa er på och verkligen ta tag i så är det den falska journalistiken från denna människan som har skapat onödig drama. Tack❤️ Skrämmande att jag ens ska behöva skriva detta och försvara mig själv.

Hur är detta ens en nyhet? PINSAMT!!!!

https://www.instagram.com/p/CETm2BSj1e-/
Citera
2020-08-26, 10:15
Medlem
Det är ju italienskt namn. Låter konstigt när man har ett namn som inte har med ens land att göra. Kan lika gärna byta till Pedro eller något amerikanskt som Kyle eller Tyler. Bara jag som tycker så?
Citera
2020-08-26, 10:47
Medlem
NelaCihapss avatar
Hade faktiskt chansen med ett (sammanträffande) med Anton och han var väldigt schysst, humoristisk och en själaglad prick. Sen så har jag även sett honom på några andra offentliga platser, och han var minst lika trevlig då.

Han är en otroligt häftig kille i mina ögon. Nånting som han besitter är (social kunskap), sist men inte minst så är han en mycket bra (son plus brorsa) kan även föreställa mig att han är en schysst vän, det här är mitt första intryck av honom.
Citera
2020-08-26, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Det är ju italienskt namn. Låter konstigt när man har ett namn som inte har med ens land att göra. Kan lika gärna byta till Pedro eller något amerikanskt som Kyle eller Tyler. Bara jag som tycker så?
Det beror lite på vilket land han har tänk sig att bo i framöver.Mohammed skulle väl vara det bästa om han har tänkt sig att bo i Sverige.
Citera
2020-08-26, 12:23
Medlem
Antonio bryter på italienska nu tydl, han hans syster och feta Tindermorsa kan väl byta efternamn,,
Citera
2020-08-26, 12:23
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NelaCihaps
Hade faktiskt chansen med ett (sammanträffande) med Anton och han var väldigt schysst, humoristisk och en själaglad prick. Sen så har jag även sett honom på några andra offentliga platser, och han var minst lika trevlig då.

Han är en otroligt häftig kille i mina ögon. Nånting som han besitter är (social kunskap), sist men inte minst så är han en mycket bra (son plus brorsa) kan även föreställa mig att han är en schysst vän, det här är mitt första intryck av honom.
Du menar Antonio?
Citera
2020-08-26, 12:29
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soajet

Han kanske föddes i Italien under tiden farsan var proffs där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in