• 1
  • 2
2011-03-15, 20:34
Medlem
BarryHeros avatar
Tjena.

Satt och läste lite i hans blogg förut. Stod att han skulle till North Carolina för att spela fotboll och plugga i fyra år (från och med januari 2010)? Har inte hittat något om det annars. Åkte han aldrig?

http://blogg.aftonbladet.se/30295/20...north-carolina
Citera
2011-03-15, 20:37
Medlem
Hallonjudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Tjena.

Satt och läste lite i hans blogg förut. Stod att han skulle till North Carolina för att spela fotboll och plugga i fyra år (från och med januari 2010)? Har inte hittat något om det annars. Åkte han aldrig?

http://blogg.aftonbladet.se/30295/20...north-carolina
Var väl han som det skrevs så mycket om för att han var den enda öppet homosexuella i fotbollssverige?
Citera
2011-03-15, 21:03
Medlem
Fatta inte de sa han var första elitspelarn som var öppet gay, men spela han inte i typ div 2. Jag hade aldrig hört talas om honom. Borde väl vart kändisbarn öppet gay?
Citera
2011-03-16, 00:19
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonjuden
Var väl han som det skrevs så mycket om för att han var den enda öppet homosexuella i fotbollssverige?
Grattis.

Ingen som vet något om hans collegekarriär? Åkte han aldrig eller blev det bara en säsong eller vad hände?
Citera
2011-03-16, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Fatta inte de sa han var första elitspelarn som var öppet gay, men spela han inte i typ div 2. Jag hade aldrig hört talas om honom. Borde väl vart kändisbarn öppet gay?

Det hela blev så uppförstorat bara för att han är Glenn Hyséns barn. Tror du det hade blivit så stor uppståndelse om Peter Andersson (påhittat namn) i Brösarp hade kommit ut som bög?
Citera
2011-03-16, 01:20
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Grattis.

Ingen som vet något om hans collegekarriär? Åkte han aldrig eller blev det bara en säsong eller vad hände?

Enligt intervjun i Offside ville hans collegelag ha kvar honom, men han fick hemlängtan efter ett halvår och åkte hem.
Citera
2011-03-16, 05:12
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Enligt intervjun i Offside ville hans collegelag ha kvar honom, men han fick hemlängtan efter ett halvår och åkte hem.
Ok, tråkigt.

Det roliga i sammanhanget dock är att de inte har någon säsong under våren. De tränar men spelar inga tävlingsmatcher. Rätt klent att åka hem utan att ha spelat en enda tävlingsmatch.

Kan man hitta intervjun online någonstans?
Citera
2011-03-29, 15:59
Medlem
MMXs avatar
Bladdrade igen the Guardian pa lunchen, lang intervju med Anton Hysen. Det ar ocksa den nast-mest lasta fotbollsartikeln under dagen.

http://www.guardian.co.uk/football/2...aid-coming-out
Citera
2012-01-25, 21:09
Medlem
Arbetarbroders avatar
På TV3 sänds programmet "Det blir bättre" med just Anton Hysén och hans historia att komma ut som första svenska fotbollspelaren som är gay. Programmet sänds i skrivandets stund men lär finnas på TV3 Play i efterhand.

Måste säga att jag gillar Anton Hysén. Han är inte den fjollbögen man är van vid från TV och Pride-tåg. Hsr redan hört hans historia men tror de är sevärt ändå.

EDIT: Måste bara säga att jag gillar hur pappa Glenn hela tiden använder ordet "homosexuell"
Senast redigerad av Arbetarbroder 2012-01-25 kl. 21:13.
Citera
2012-04-04, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
På TV3 sänds programmet "Det blir bättre" med just Anton Hysén och hans historia att komma ut som första svenska fotbollspelaren som är gay. Programmet sänds i skrivandets stund men lär finnas på TV3 Play i efterhand.

Måste säga att jag gillar Anton Hysén. Han är inte den fjollbögen man är van vid från TV och Pride-tåg. Hsr redan hört hans historia men tror de är sevärt ändå.

EDIT: Måste bara säga att jag gillar hur pappa Glenn hela tiden använder ordet "homosexuell"
Anton: "Jag har aldrig varit tillsammans med en kille, så jag vet inte hur det är"
http://www.expressen.se/noje/hysen-e...al-forandring/

...är Anton verkligen gay då?...skumt.

Kul om det visar sig att Anton blir ihop med Sigrid Bernson....
Senast redigerad av Arkitekt 2012-04-04 kl. 13:58.
Citera
2012-04-04, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkitekt
Anton: "Jag har aldrig varit tillsammans med en kille, så jag vet inte hur det är"
http://www.expressen.se/noje/hysen-e...al-forandring/

Kul om det visar sig att Anton blir ihop med Sigrid Bernson....

Då tror jag Tobias Karlsson tar honom i örat.....
Citera
2012-04-04, 15:07
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkitekt
Men han vet val fortfarande vad han attraheras av?

Folk ar val fortfarande straighta aven om de inte har varit ihop med en av motsatta konet men tycker de ar najsa?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in