2008-10-12, 22:24
Medlem
ºAluminiumºs avatar
Aha, det var inte roligare än så alltså :/
Citera
2008-10-12, 22:29
Medlem
audios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pucca
Hehe, House Mafia var väl mest önsketänkande. Faktiskt så är RFSU redan fixade som sponsorer!!
Turkarna lär ju vilja slagga över där som mest med alla fulla svenska flickor. Så du kan lika gärna fixa polismyndigheten i Stockholms län som sponsorer, samt en advokat till alla.
Citera
2008-10-12, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ºAluminiumº
Aha, det var inte roligare än så alltså :/

Nu ska vi inte vara så negativa! För alla de som fyller 18 år nästa år blir det galet, visst är kryssning jävligt dräggigt, men att ha sovplats (hytt) inom ett avstånd på några minuter och kunna supa helt redlöst, det är inte så jävla tråkigt. Har man svårt att fixa fitta så är det väl inte fel att dra på en kryssning, tycker alltid att det finns någon för alla på kryssningar. Lättillgänglig sprit som dessutom är mycket billigare än på land lockar väl en del också.
Citera
2008-10-12, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av audio
Turkarna lär ju vilja slagga över där som mest med alla fulla svenska flickor. Så du kan lika gärna fixa polismyndigheten i Stockholms län som sponsorer, samt en advokat till alla.

Inte mitt problem Vafan, det är väl ingen sensation att turkar redan åker på mycket kryssningar. Tror att en del västerås-stekare kommer att lockas av att dra på en renodlad white-trash resa, så folk blir det inga bekymmer att fixa.
Citera
2008-10-12, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pucca
Inte mitt problem Vafan, det är väl ingen sensation att turkar redan åker på mycket kryssningar. Tror att en del västerås-stekare kommer att lockas av att dra på en renodlad white-trash resa, så folk blir det inga bekymmer att fixa.

Vill inte låta pessimistisk men hålla koppel på 2000 personer lär bli ett jobb i sig, fråga om inte polisen kan ställa upp med visitation/metalldetektorer innan ni stiger på båten så slipper ni få otrevliga överaskningar. Hur mycket säkerhetspersonal räknar ni med?
Citera
2008-10-12, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boots&Braces
Vill inte låta pessimistisk men hålla koppel på 2000 personer lär bli ett jobb i sig, fråga om inte polisen kan ställa upp med visitation/metalldetektorer innan ni stiger på båten så slipper ni få otrevliga överaskningar. Hur mycket säkerhetspersonal räknar ni med?

Det är inte vi som styr det skulle jag tro, men vadå, Silja Line/Viking Line brukar väl ha runt 2000-2500 på helgerna så det är väl inget nytt för dem så dom vet nog hur säkerheten hanteras.
Citera
2008-10-12, 22:51
Medlem
Agent|Os avatar
Jag tror du bör tänka över målgruppen. 18-åringar har inga pengar och turkar super inte. Bad business.
Citera
2008-10-12, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Jag tror du bör tänka över målgruppen. 18-åringar har inga pengar och turkar super inte. Bad business.

Visserligen står en del turkar över alkholen, men 90% av de turkar jag känner dricker. Egentligen spelar det ingen roll hur mycket folk dricker, det är inte så att jag ska dra dit 100% turkar utan att kanske 5-10% är "turkar", givetvis tror jag att det är mer lockande för folk om det är skönt folk, d.v.s inte "blattar". Har 18-åringar råd att slänga 10-15 000 på en chartersemester tror jag man har råd med några hundringar om man verkligen vill
Tycker vi återgår lite till topicen; vad kan man styra på en båt som andra studentkryssningar inte redan har? Vad hade fått er att komma?
Citera
2008-10-12, 23:48
Medlem
Om du inte inspirerats av blondinbella så måste det betyda att du ligger på samma mentala nivå som henne i kreativitet.
Citera
2008-10-13, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trovalla
Om du inte inspirerats av blondinbella så måste det betyda att du ligger på samma mentala nivå som henne i kreativitet.

Jaså? Kan du motivera det litegrann? Förstår att du är hemskt avundsjuk på BB då hon tjänar multum på i princip ingenting, låt inte denna tråd smittas av henne, SNÄLLA. Dumt resonemang tycker jag, inte alla 18-åringar som arrangerar en kryssning. Man kan inte alltid vara bäst trovalla...Hade jag kommit på något bättre hade jag säkert varit miljardär nu. Vad gjorde du när du var 18 som var så kreativt?
Citera
2008-10-13, 10:59
Medlem
Oj vad mycket negativt det var här, jag tycker det verkar som en riktigt rolig idé.

Mitt tips: Kör ett White Party. Alla måste ha vitt på sig (alternativt åtminstone vit överdel) sen så klär du "the main hall" med vitt. Vita lakan är billigt sen så hänger du upp det lite snyggt. Lite neon och UV-ljus och skit på det så blire kanon.

Var på ett White Party för inte så länge sen (ca 1000 pers) och det var riktigt roligt.

Lycka Till!
Citera
2008-10-13, 11:01
Medlem
orscars avatar
haha ja, era fitt jävlar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem