Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-03, 11:55
  #3313
Medlem
Shawn92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meatfuck
Du skaffar en vit rock, en namnskylt likt denna https://www.skyltcentralen.se/wp-con...vård.jpg med ditt namn, samt ditt yrke som skall vara "Proktolog".

Medtag ett förstoringsglas, lavemangspruta och visitkort där en gratis undersökning ingår vid första besöket.

Lycka till!

haha denna var bra
Citera
2018-12-03, 11:55
  #3314
Medlem
Shawn92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Du kanske inte behöver begränsa din utstyrsel till att likna dem som arbetar inom sjukvården. Du kan också klä ut dig till "kund". Break a leg?

sant!
Citera
2018-12-03, 12:10
  #3315
Medlem
En mycket mer krävande roll kan vara att spela skjuksköterska från öststaterna som köpt sin examen i rumänien, och inte vet hur man tar blodprov eller vet vad alvedon är för något.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...tan-utbildning
Citera
2019-09-21, 07:24
  #3316
Medlem
knekt sparvs avatar
Nu känns det som att det snart är dags att börja tänka lite på halloweendräkter igen, jag funderar på vad som kan vara aktuellt i år som är lagom provocerande. IS-terrorist? Är det för sent på bollen att klä ut sig till Erik Thorell?
Citera
2019-10-21, 02:24
  #3317
Moderator
NewDeers avatar
Restauranger, barer och nattklubbar --> Kläder och skor: allmänt
/Moderator
Citera
2019-10-29, 19:36
  #3318
Avstängd
Jack-I-Frenulums avatar
Hejsan. Nu under halloween har en han/hon/den anordnat en klassåterträff för alla vi som gick i han/hon/dens högstadieklass när det begav sig.
Har inte träffat någon från klassen på säkert 10-15 år, och har egentligen ingen lust att göra det heller.
Blev inbjuden till detta eventet av denna han/hon/den, ingen aning hur jag blev hittad då jag bytt efternamn, men till saken då.

Denna h/h/d som tidigare var en vänster-tjej, men nu är en vänster av oklart kön, har jag i efterhand fått veta varit en av tjejerna (nåja) som har mobbat min syster.
Självklart vill jag närvara vid denna fest, utklädd till en nidbild av en "HEN".

Hur skall jag bäst spöka ut mig för att provocera henne? Kommer enbart dyka upp, få en reaktion och sedan åka hem. Kommer ta med en kompis som filmar detta, som en kul grabbgrej som man kan skratta åt senare, ni vet.
Sen ska syrran självklart få se filmen också.

Funderar på en morph-suit som föreställer en person i bara underkläder, sen rita dit en tatuering av kvinnosymbolen, och en annan av prideflaggan. Tänker också klistra fast hår under armar och ner längs låren. Näsring och pottfrisyr i någon skrikig färg är givet. Vad mer?

Jackie F
Citera
2019-11-01, 17:31
  #3319
Medlem
Sitter hemma med lite smått panik, halloweenfest om drygt 4h och har inte ägnat en tanke åt det förens nu. Vad ska man ha på sig? Tänker något man borde ha i garderoben, roligt, läskigt eller kändis. Kom med förslag!
Citera
2020-02-17, 11:55
  #3320
Medlem
SergeantCortezs avatar
Var får man tag på obskyra traditionella kläder?

Jag funderade lite, om en Moské i mitt område får lov att böneropa behöver jag lite kläder för att också få bidra till stämningen, tala inför folkmassorna med högtalare och allt på balkongen. Var får man tag på traditionella kläder som i videon?
https://youtu.be/JbMbwFyte6E?t=64

Hade också varit riktigt trevligt att ha med sig på maskerad Helt fascinerad!
__________________
Senast redigerad av SergeantCortez 2020-02-17 kl. 12:40.
Citera
2021-02-22, 21:04
  #3321
Medlem
smutsigdisks avatar
Utklädnad för två

Jag och min kompis ska på en tillställning där man ska klä ut sig som par. Har ni några idéer på vad vi kan klä ut oss till. Något roligt, enkelt och olämpligt.
Citera
2021-02-22, 21:10
  #3322
Medlem
Tvillingarna i "The Shining". Köp två ljusblå klänningar och ett par enkla mörka peruker. Sök efter "The Grady Twins"
Citera
2021-02-22, 21:10
  #3323
Avstängd
creepingdeaths avatar
Helan och Halvan.
Citera
2021-02-22, 21:12
  #3324
Medlem
Clinton och Monica?

Shrek?

Barbie och Ken?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback