Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFlum
Jag ogillar dem starkt. Allt de strävar efter är att vara alternativa och "hippa". Klär sig som uteliggare och vill ha så mycket uppmärksamhet som möjligt. Fyfan va de är fula.
Fördomsfull.se?
Det finns inte ens någon logik i varför en som går estet skulle klä sig annorlunda, Hur fan vet du vem som är estetare utan att ens fråga dom? Jag går estetlinje men fan så ser folk inte annorlunda, finns säkert en del fjortisar/stekare/Emos på er linje.
Jag är en hårdrockare, som är jävligt tillbakadragen i sättet, men fasen så¨beteer jag mig inte annorlunda än annat folk.
Om ni tror seriöst att alla estetare är folk som går omkring och flummar sig och ger sig skenet av att vara "unika" och att "ingen" förstår dom, då har ni riktigt fel. Och vad syftar ni på när ni säger talang? Estet kan vara allt ifrån att dansa till att gå en musiklinje.
Det behövs inte speciellt mycket talang för att sitta vid ett bord att plugga, sen att man är kunnig i ett ämne har ingen som helst koppling till ens IQ-värde, bara att man är påläst och kunnig i ämnet. Och om du tycker motsatta så antyder du indirekt att jag är smart (pg.a) att jag är påläst i musikproduktion.
I realiteten så är det inte så.
Jag går musikproduktion, varförskulle jag vilja sitta vid ett bord och plugga natur för? Blir förvånad på idioti'n här, man kan ju undra om det är något fel i skallen på er istället