2011-03-15, 14:00
Hallå, Under en massa år tidig tonåren började jag och polarna med alkohol och sen har det bara blivit mer och mer av den goda drogen alkohol. När jag var runt 18 år började jag känna att min puls var rätt hög när jag drack alkohol och drack för det mesta bara öl. Fick reda på att man fick högpuls av alkohol och att de inte var något med det. festade vidare som vanligt. Efter ett tag vände det hela och jag fick alltid Högpuls/svettningar dagen efter när man vaknade runt 08 på morgonen i sängen. Hade sån jävla dödsångest i det nuläget men symtomen brukade gå över strax efter 13,00 på dagen efter man varit ute och festat. Såg inte detta så allvarligt och jag krökade på som vanligt ändå. När jag var 20 Började jag nojja riktigt över detta och såg inte det som något normalt längre dödsångesten hade blivit värre och jag började trappa ner på drickan. Höll mig då kanske till 5 öl om kvällen, men märkte att symtomen fortfarande var kvar. Bestämde mig att nu måste de fan vara något fel på mig, har jag fått alkohol relaterade skador eller vadå. Tog min senaste fylla i somras och har varit nykter sen dess. Har inte pallat dricka då jag varit så jävla rädd. Nu på senaste tiden har jag varit riktigt sugen på alkohol och en redig fylla, men på något konstigt sätt har jag inte vågat då jag tänkt till baka på allt som varit förr. Har även drömt om att jag druckit alkohol och varit jävligt ångest full i drömmen då jag kommit på mig själv dricka alkohol och tänker ofta i drömmen att jag kommer vakna dagen efter med dödsångest. När jag väl vaknar på riktigt så får jag en skön känsla i kroppen som säger Fan va bra att du inte drack alkoholen på riktigt. Detta är så jävla jobbigt vill bara börja dricka igen och vill att allt ska va som vanligt utan dödsångest och skit dagen efter man vaknat. ''Någon som känner igen sig i detta ?'' Vad är de som har hänt med min kropp och psyke egentligen?
Finns det nån hjälp man kan få ?
Finns det nån hjälp man kan få ?