• 1
  • 2
2011-03-15, 12:36
Bannlyst
slipade ner tänderna i bakre käken vid 19 års ålder 60 p sandpapper..

Topsade sönder mina öron vid 23 års ålder.
slipade ner huden i ansiktet med rakkniv eller rakblad så att ansiktet blev förstört med det återhämtade sig.

köpte kemisk kastrerings medicin över internet och fick förstorade bröstkörtel även kallad bitch tits.

Är det någon här som är villig att hjälpa mig till ett behandlingshem .??

så vart skall en sådan som mig bo någonstans.??vill helst bo på landet ett par år.

Min lista hära

uppdaterad lista
1.
slipat ner mina bakre tänder med 60 p grov sandpapper 19 år gammal
2.
tryckt in vassa föremål i öronen under längre flera månaders tid tops och vassa saker tex pennor då
23 år gammal mådde så jävla dåligt efter det då jag trodde att dusch vatten hade kommit in till hjärnan via öronen.återhämtade mig aldrig riktigt psykiskt efter denna chocken..

3.-29 år
köpt,kört på med kemisk kastrering i tron att det skulle göra mig mindre aggressive.
jävligt dumt.var väl inbillningssjuk.

4.-29 år
rakat av huden i ansiktet i duschen under rinnande vatten för att försöka få bort några utslag i ansiktet rakade eller slipade ansiktet med rakhyveln längs med ansiktet

5.
inte ätit på 3 veckor när jag mådde som dåligast.

6.
rivit mig och tagit bort hud i ansiktet med naglarna längst upp på skalpen på grund av nervositet.

säger inte att det är SSRI men skadat mig själv har jag aldrig gjort tidigare i livet innan SSRI behandlingen
har tagit nu nästan SSRI under ca 12 år från och till började lite med dem vid 18 års ålder.

jo jag har nog den mest sjukaste listan av dem alla ,det underligaste är att jag bara som vuxen har legat inne på psyket 1 gång nyligen..
Citera
2011-03-15, 12:40
Medlem
höll på spy av att bara läsa det där. får man fråga VARFÖR du gjorde alla dessa saker?
Citera
2011-03-15, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Just_Ice
höll på spy av att bara läsa det där. får man fråga VARFÖR du gjorde alla dessa saker?

Hur ska jag kunna svara på det då. kort sagt det bara blev så..har inget svar..
Senast redigerad av 360 2011-03-15 kl. 12:43.
Citera
2011-03-15, 12:44
Medlem
Megalogics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 360
slipade ner tänderna i bakre käken vid 19 års ålder 60 p sandpapper..

Topsade sönder mina öron vid 23 års ålder.
slipade ner huden i ansiktet med rakkniv eller rakblad så att ansiktet blev förstört med det återhämtade sig.

köpte kemisk kastrerings medicin över internet och fick förstorade bröstkörtel även kallad bitch tits.

Är det någon här som är villig att hjälpa mig till ett behandlingshem .??

så vart skall en sådan som mig bo någonstans.??vill helst bo på landet ett par år.

Min lista hära

uppdaterad lista
1.
slipat ner mina bakre tänder med 60 p grov sandpapper 19 år gammal
2.
tryckt in vassa föremål i öronen under längre flera månaders tid tops och vassa saker tex pennor då
23 år gammal mådde så jävla dåligt efter det då jag trodde att dusch vatten hade kommit in till hjärnan via öronen.återhämtade mig aldrig riktigt psykiskt efter denna chocken..

3.-29 år
köpt,kört på med kemisk kastrering i tron att det skulle göra mig mindre aggressive.
jävligt dumt.var väl inbillningssjuk.

4.-29 år
rakat av huden i ansiktet i duschen under rinnande vatten för att försöka få bort några utslag i ansiktet rakade eller slipade ansiktet med rakhyveln längs med ansiktet

5.
inte ätit på 3 veckor när jag mådde som dåligast.

6.
rivit mig och tagit bort hud i ansiktet med naglarna längst upp på skalpen på grund av nervositet.

säger inte att det är SSRI men skadat mig själv har jag aldrig gjort tidigare i livet innan SSRI behandlingen
har tagit nu nästan SSRI under ca 12 år från och till började lite med dem vid 18 års ålder.

jo jag har nog den mest sjukaste listan av dem alla ,det underligaste är att jag bara som vuxen har legat inne på psyket 1 gång nyligen..

jag tror att du behöver hitta en tjej som du kan mysa med så du slipper dina sjuka tankar.
men vill du verkligen in på ett vårdhem så kan jagt tyärr inget om sånt.
Citera
2011-03-15, 12:46
Bannlyst
Citat:

använde 60 P sandpapper till det..för det ändamålet.det grövsta för tänderna eller de bakretänderna
tror att jag skulle slipa ner en lagning för att fixa tänderna..

http://www.google.com/imgres?imgurl=...1t:429,r:2,s:0
Citera
2011-03-15, 12:47
Medlem
du vet inte ens varför du gjorde det? du verkar iaf inse att det inte är väldigt normalt.
tycker att du nog borde söka professionell hjälp...
Citera
2011-03-15, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megalogic
jag tror att du behöver hitta en tjej som du kan mysa med så du slipper dina sjuka tankar.
men vill du verkligen in på ett vårdhem så kan jagt tyärr inget om sånt.

Jepp vårdhem några år kanske 1 år sedan efter det gruppboende livet ut efter det.
Citera
2011-03-15, 12:48
Bannlyst
Citat:
du vet inte ens varför du gjorde det? du verkar iaf inse att det inte är väldigt normalt.
tycker att du nog borde söka professionell hjälp...

har redan kontakt med psykosmottagningen här i kommunen fick en kontakt ganska nyligen där men räcker det verkligen..??
bodde på gruppboende för några år sedan 3 år sedan hade då kontakt med öppen psykiatri i Täby men förlorade kontakten vid min nya flytt då jag flyttade ut till egen lägenhet.
Citera
2011-03-15, 12:49
Medlem
shit du behöver psykiskt akutvård omgående!! om du bor i stockholm åk till St görans akutspsyk. öppet 24/7det finns säkert en 40-50 behandlingshem i sverige använd internet om du verkligen vill ha hjälp!!
Citera
2011-03-15, 12:50
Medlem
har du pratat med de och berättar det du säger här? de lär hjälpa dig då.. vad gör du om dagarna?
Citera
2011-03-15, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mangazmannen
shit du behöver psykiskt akutvård omgående!! om du bor i stockholm åk till St görans akutspsyk. öppet 24/7det finns säkert en 40-50 behandlingshem i sverige använd internet om du verkligen vill ha hjälp!!

nej har redan allt är stabilt just nu ha redan kontakt och får flytande risperdhal i skinkan sedan ca 3 veckor till backa detta handlar om min framtid bara .
har redan nyligen igen kontakt med öppen psykiatrin just nu..
Citera
2011-03-15, 12:53
Bannlyst
Citat:
har du pratat med de och berättar det du säger här? de lär hjälpa dig då.. vad gör du om dagarna?

Bor nu sedan 3 år tebax på ett LSS satelitboende i egen lägenhet i ett vanligt bostadsområde !
bodde innan på ett gruppboende under ca 6 års tid..var inne för ca 4 veckor sedan på psyket också.

Men jag sitter bara och planerar för min framtid och vart man skall bo..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in