2015-12-06, 15:29
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xertion
Det bsta med att g p bio i Asien r att det r extremt sllan jag ser "barn" (under 18 r). I stort sett alltid s r det universitetsstudenter eller vuxna som gr p bio. Det hnder att folk viskar lite vl hgt till varandra ibland, men inga allvarliga strande moment. Love it.
Du har aldrig gtt p bio i Indien antar jag. Dr r det total jvla cirkus. Men roligt som tusan om man betraktar det som ett kulturellt fenomen - publiken allts. Trist dock att fenomenet spridit sig till Sverige.

r det ngon som vet hur antalet biobesk ser ut nufrtiden? Har de gtt ner eller upp?
Citera
2015-12-06, 16:16
Medlem
Det blir kanske vanligare med vktare p biografer i framtiden, stkiga invandrargng riskerar att skrmma bort vanliga beskare och minska omsttningen.
Citera
2015-12-06, 17:28
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xertion
Riktigt tragiskt...

Ja, men frklaringen r tmligen enkel. Kaosbeteendet har sin grund i inavel: https://en.wikipedia.org/wiki/Cousin...sanguinity.svg
Citera
2015-12-06, 18:13
Bannlyst
Nya Star Wars p Kista Bio eller p Heron, skulle ngon vn fresl mig det skulle jag avfrda jag denne som....omdmesls.
Citera
2015-12-06, 18:47
Medlem
Mackan52s avatar
Bst att inte g p Bio alls, r det inte blattar som brkar r det risk fr terrorism (vilket iofs r samma sak)
Citera
2015-12-06, 19:03
Medlem
Allts svenskar r s himla asociala att det r inte sant, det skrik och vrl ni snackar om r oftast folk med invandrarbakgrund som diskuterar filmen p sina modersml och det r inget fel med det, faktum r att det r s man gr i strre delen av vrlden men det vet kanske inte ni som inte lmnat vra grnser mer n fr att handla p tysklandsfrjan.

Snarare borde vktarna avlgsna alla svenskar som r intoleranta mot beteenden p bion som man inte r vana med, prova disktuera filmen med under visningen istllet fr att viska och smaska p godis och popcorn fr r det ngot som r strigt r det allt godisprasslande som oftast r svenskar som gr.
Citera
2015-12-06, 19:06
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Allts svenskar r s himla asociala att det r inte sant, det skrik och vrl ni snackar om r oftast folk med invandrarbakgrund som diskuterar filmen p sina modersml och det r inget fel med det, faktum r att det r s man gr i strre delen av vrlden men det vet kanske inte ni som inte lmnat vra grnser mer n fr att handla p tysklandsfrjan.

Snarare borde vktarna avlgsna alla svenskar som r intoleranta mot beteenden p bion som man inte r vana med, prova disktuera filmen med under visningen istllet fr att viska och smaska p godis och popcorn fr r det ngot som r strigt r det allt godisprasslande som oftast r svenskar som gr.

Diskutera gr man efter filmen inte under filmen. Under filmen skall man sitta ner och hlla kften!
Citera
2015-12-06, 19:18
Medlem
Citat:

Det r en kulturkrock helt enkelt, det blir s i ett mngkulturellt land dr alla kulturer ska existera sida vid sida.
Citera
2015-12-06, 19:21
Medlem
Citat:

Sitt ner och hll kften. Ert skryt om att knulla brushans mamma kan ni ta p bussen hem till orten.
Citera
2015-12-06, 19:55
Medlem
1001PSs avatar
Jag har inte varit p bio p 6-7 r, med ngra f undantag nr jag vart p VIP/frhandsvisning.

HELT pga invandrarna.

Bra jobbat SF, hoppas affrerna gr bra.

I rum dr invandrarna kommer in gr vettiga svenskar ut.
Citera
2015-12-06, 19:58
Medlem
1001PSs avatar
Affrerna gr bra. Men s brukar det vara med monopol.

http://www.allabolag.se/5560351651/SF_Bio_AB
Citera
2015-12-06, 20:25
Medlem
Berra76s avatar
Endast SD:are rkar ut fr detta fenomen. Hur kan det komma sig? Hmmmmm... *tnker s det knakar*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in