• 7
  • 8
2011-06-06, 22:09
Medlem
mr.demons avatar
Sånna här brukar jag när det är kallt eller i alla fall behagligt ute.

http://tinypic.com/view.php?pic=10p2hxg&s=7

Sånna här har jag när det är 22-25 plus. Inget som faller plingorna in i smaken, antar jag..

http://tinypic.com/view.php?pic=14o0orn&s=7
Citera
2011-06-16, 16:13
Medlem
Dafels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaSnuttanJr
åhå, nej, jag vet inte vad det är men jag finner y-front mest skrattretande och otroligt avtändande. smaksak i suppose :-)

Det beror antagligen på att kvinnor är väldigt lättinfluerade och eftergivna de för tillfället dominerande epiteten tillskrivna gruppen sexiga män från Hollywood. Analogt för osexiga män.
Senast redigerad av Dafel 2011-06-16 kl. 16:37. Anledning: Analogt för osexiga män.
Citera
2013-04-27, 15:58
Medlem
Continental Ops avatar
jag kan haja att brudar föredrar boxers, sure det är snyggt om man är vältränad som jag iofs är, men jag tycker det är för varmt, sen vill jag ha kuken på plats oxå

är det ok med vita briefs med tjockt resårband förutsatt att man byter ut dem när de börjar bli slitna o är noga med att hålla dem vita? Gråa o svarta känns rätt fult imho så jag vet inte riktigt vad man annars ska ha ärligt talat
Citera
2013-04-27, 17:07
Medlem
aghaks avatar
De ska vara hela, rena och helst rätt neutrala, svart, vitt, grått... färgglada kallingar a la björn borg är bara till för fjortisar. Skulle dock inte bli avtänd eller dissa om kallingarna är fula, men föredrar verkligen annat.
Citera
2013-04-29, 08:20
Medlem
Alla kvinnliga bekanta jag pratat med om saken har uttryckt ett brinnande hat för den typ av kalsonger som används av alla män i amerikanska filmer. Kan bara hålla med dem, skulle aldrig dra på mig ett par såna och jag hoppas att alla tjejer som drar av ett par byxor och ser ett par såna genast vänder på klackarna och går hem.
Citera
2013-04-29, 08:41
Bannlyst
Haha, jag älskar hur män börjar forma sig efter kvinnors tycke, mer och mer.. Hela tiden. Bara ger över makten, den är redan deras till 90%.. Dem sista 10 kommer väl ta max 5 år sen är mannens tid över, vi kommer att bli mördade, slavade och våldtagna allihopa, dem kommer använda oss som skyltdockor, klä oss som dem vill, ta oss dit dem vill, vi gör exakt som dem vill..
Citera
2013-04-29, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Haha, jag älskar hur män börjar forma sig efter kvinnors tycke, mer och mer.. Hela tiden. Bara ger över makten, den är redan deras till 90%.. Dem sista 10 kommer väl ta max 5 år sen är mannens tid över, vi kommer att bli mördade, slavade och våldtagna allihopa, dem kommer använda oss som skyltdockor, klä oss som dem vill, ta oss dit dem vill, vi gör exakt som dem vill..
Ja, att det kan vara en bra idé att inte ha underkläder som ens partner tycke rär fula är säkert ett tecken på att vi män är på väg att bli inrättade i feminazistiska koncentrationsläger där vi måste knäböja framför en fittstaty medan martiarkerna våldtar oss med strap-on. Att jag inte insåg det tidigare...
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in