Jag har sett massor med reklam om kalsonger för män och har funderat på om tjejerna verkligen bryr sig om hur kalsongerna ser ut?
Jag köper alltid bekväma kalsonger från New Body, har 25 par tror jag nu. Har både Björn Borg och andra märkeskalsonger men dessa sitter så himla obekvämt. Kör alltid med New Body, har jag Björn Borg kvar tvättar jag hellre.
Det väsentliga bör väl vara att kalsongerna/boxer är hela och rena, likväl som att mannen som bär dom bör vara hel och ren...
Kvinnor upphör dock aldrig att förvåna så möjligheten finns ju alltid att något förvirrat litet hondjur föredrar smutsiga Björn Borg framför rena New Body, men dessa kvinnor är med all säkerhet i minoritet, så du kan även i framtiden vara lugn när du föredrar billig bekvämlighet framför obekväm exlusivitet...
Själv föredrar jag underkläder av exklusiv kvalitet och dyrare märke, men valet av underkläder skall självlklart vara högst individuellt och inte baseras på andras tycke och smak...
/ Tiberius
Senast redigerad av Tiberius. 2011-03-14 kl. 23:56.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!