Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-14, 22:32
  #1
Medlem
kanelkakas avatar
Jag undrar över utrustningen i gymmet efter ombyggnaden. Finns fria vikter och skivstänger för att t.ex. köra bänkpress, marklyft och knäböj med? Finns rack? Hur tunga hantlar?
Citera
2011-03-15, 00:55
  #2
Medlem
EgggEs avatar
Gå dit och kolla?
Citera
2011-03-15, 01:20
  #3
Medlem
baffbaffs avatar
All utrustning finns men tror inte det finns rack. Hantlar upp till 40 när jag tränade där. Lite mindre ett rövställe efter ombyggnaden men fortfarande ett rövställe.
Citera
2011-03-15, 10:39
  #4
Medlem
kanelkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baffbaff
All utrustning finns men tror inte det finns rack. Hantlar upp till 40 när jag tränade där. Lite mindre ett rövställe efter ombyggnaden men fortfarande ett rövställe.

Ok, tack för svaret.
Citera
2011-03-15, 10:42
  #5
Medlem
kanelkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgggE
Gå dit och kolla?

Om jag var på väg dit skulle jag ju knappast skapa en tråd i ämnet. Know what I mean?
Citera
2011-03-16, 18:23
  #6
Medlem
EgggEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelkaka
Om jag var på väg dit skulle jag ju knappast skapa en tråd i ämnet. Know what I mean?
Självklart förstår jag det. Det enklaste för dig själv vore dock att ta dig dit själv och visuellt själv se vad som finns där eftersom de oftast släpper in folk för att se utrustning och dylikt. Jag antog att du ville börja träna där, kanske har fel
Citera
2011-03-16, 19:40
  #7
Avstängd
MassivePimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgggE
Självklart förstår jag det. Det enklaste för dig själv vore dock att ta dig dit själv och visuellt själv se vad som finns där eftersom de oftast släpper in folk för att se utrustning och dylikt. Jag antog att du ville börja träna där, kanske har fel

Ja du kanske är fel. Du är DÅLIG.

TS!! Det är ett präktigt miffoställe, låt bli det där. Sats är för losers med spinningpass och inga gainers.
Citera
2011-03-18, 13:48
  #8
Medlem
EgggEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassivePimp
Ja du kanske är fel. Du är DÅLIG.

TS!! Det är ett präktigt miffoställe, låt bli det där. Sats är för losers med spinningpass och inga gainers.
Du verkar vara sämst... TS fråga efter friskis och inte något jävla sats
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback