Ännu en värdelös människa som titulerar sig "journalist" eller i det här fallet "skådespelare" i brist på andra riktiga titlar eller meriter.
Man upphör aldrig att förvånas över nötterna inom media, särskilt inte programmet Ballar Av Stål där nu denna uppmärksamhetstörstiga mediehora "busat" enligt Kanal5's terminologi genom att iklädd en patientsärk från landstinget och dropp gått runt på T-centralen och hostat folk upprepade gånger i ansiktet:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article8707857.ab
Efter en stund hostar hon en man upprepade gånger i ansiktet till han knuffar henne och hon tappar balansen. Mannen var polis och givetvis leder detta till stora rubriker i Aftonhoran där Mina Lindbäck snyftar högljutt om hur "rädd och chockad" hon blev.
Vad hade mediehoran väntat sig? Om man avsiktligt går runt och hostar främmande människor i ansiktet utspökad till i bästa fall mentalpatient, i värsta fall som bärandes på någon smittosam sjukdom så får man räkna med en knuff.
Men Aftonbladet har givetvis problem med att ett program som går ut på att provocera folk faktiskt ibland lyckas provocera någon och får denna självutnämna "journalist"/"skådespelare" en knuff så ska det givetvis till svarta rubriker.
Nej du, Mina, jag föreslår att du byter karriär, prostituerad vore lämpligt och ligger i linje med din tidigare verksamhet. Du skulle i alla fall vara bättre på det än som några hittepå-yrken.