• 1
  • 2
2011-03-13, 22:59
Medlem
Jag har funderat p en sak. Jag vet precis hur jag vill att en kille ska ta kontakt med mig fr att jag ska bli intresserad. Dock vet jag inte hur jag ska gra fr att ge en kille rtt signaler. Jag r en glad, social tjej som int alls har ngr som helst problem att snacka med mnniskor. Men jag har svrt att ta frsta steget och ta kontakt med en kille jag spanat in. Hur ska man charma en kille och ta kontakt?
Citera
2011-03-13, 23:04
Medlem
WhoFortyTwos avatar
ligga?
Citera
2011-03-13, 23:07
Medlem
Extremegrinders avatar
Det viktigaste i alla samtal mellan tv personer r enligt mig r att hitta ngon balans, att bertta lite om sig sjlv, frga honom/henne lite frgor (intressen, musiksmak, studier/jobb, och s vidare)..
Visa ditt intresse nr han pratar, s kommer han frmodligen att intressera sig fr dig ocks! (men som med allt hr i vrlden, det finns sjlvklart inga garantier).
Citera
2011-03-13, 23:08
Medlem
Cincinnatis avatar
r alla tjejer "glada och sociala" i dagens samhlle? Det r alltid beskrivningen ni kr med. Varfr finns det inga reserverade och osociala tjejer?

De flesta visar sina signaler genom att fnittra t killens skmt (och vid allt annat han sger i princip) och genom att ska kontakt ofta och lnge med killen. De flesta killar hajar d att du r intresserad om du inte har en image som en tjej som snackar med alla om allt. Annars kan du vl bara kra p den okonventionella metoden som gr ut p att du faktiskt sger till honom att du r intresserad s slipper ni spela ett fjantigt lockspel och sparar samtidigt en massa tid. Det skulle tminstone jag uppskatta.
Citera
2011-03-13, 23:11
Medlem
Viggebaggens avatar
Va nrgngen, kroppskontakt r underskattat!
Citera
2011-03-13, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viggebaggen
Va nrgngen, kroppskontakt r underskattat!

ja, killar behver nog ha det svart p vitt att tjejen r intresserad.
tindra med gonen och se verdrivet intresserad ut funkar nog ocks
Citera
2011-03-13, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cincinnati
r alla tjejer "glada och sociala" i dagens samhlle? Det r alltid beskrivningen ni kr med. Varfr finns det inga reserverade och osociala tjejer?

Hller med, jag vill inte ha en social och glad tjej. De r trkiga.

OnT: Charma en kille r vl inte speciellt svrt. gonkontakt, ta intiativ till samtal, visa intresse etc.
Citera
2011-03-14, 00:24
Medlem
Jag fattar inte riktigt frgan. Jag och alla mina kompisar klttrar ver varandra som hungriga pirajor s fort ngon oknd tjej frgar oss vad klockan r.

Om det inte hnder s gr du skert ngonting fel. Tjejer med kort hr som beter sig som killar brukar t.ex. kunna flyga under babe-radarn.

I lrdags nr vi var ute stod det en tjej vid sidan av dansgolvet och sg idiotisk ut i skert tv timmar innan jag sa till henne att hon grna fick komma och prata med oss vid vrt bord med det var tydligen inte intressant fr ven om hon sken upp som en sol s kom hon aldrig till bordet. Ett tag senare hade hon ragg s det krvs ju inte sdr jttemycket direkt.

Du kan ju kanske frga vad hans WOW-karaktr har gjort idag.
Citera
2011-03-14, 00:27
Medlem
insertusenames avatar
* Visa lite intresse fr honom till en brjan fr att ge han "grnt ljus". Pusha inte p fr mycket utan visa fr killen att du inte r vem som helst.
* Ge bort lite till honom hela tiden. Tnk dig att du ska ge godis till en hund, man ger inte allt frn brjan utan lt hunden kmpa fr det. Det gillar killar!
* Se vacker ut och var bekvm i dig sjlv. Tjejer r mycket mer beroende av att rent fysiskt se vackra ut fr att locka till sig killar n tvrtom eftersom killar och tjejer letar efter olika kvaliter i varandra.

Det r dom bsta tre rden jag kan komma p just nu och jag r ganska insatt i snt hr
Citera
2011-03-14, 00:46
Medlem
Sputnik2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insertusename
* Visa lite intresse fr honom till en brjan fr att ge han "grnt ljus". Pusha inte p fr mycket utan visa fr killen att du inte r vem som helst.
* Ge bort lite till honom hela tiden. Tnk dig att du ska ge godis till en hund, man ger inte allt frn brjan utan lt hunden kmpa fr det. Det gillar killar!
* Se vacker ut och var bekvm i dig sjlv. Tjejer r mycket mer beroende av att rent fysiskt se vackra ut fr att locka till sig killar n tvrtom eftersom killar och tjejer letar efter olika kvaliter i varandra.

Det r dom bsta tre rden jag kan komma p just nu och jag r ganska insatt i snt hr

r du tjej eller kille?
Citera
2011-03-14, 00:48
Medlem
...
Senast redigerad av Into-Eternity 2011-03-14 kl. 00:55.
Citera
2011-03-14, 00:52
Medlem
insertusenames avatar
Jag r kille S det r klart jag vet vad jag sjlv blir charmad av!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in